-Calum... lasa-ma... ma plang eu , dar acest nici nu ma baga in seama... Cred ca asta datorandu-se lipsei mele de vlaga.
Dupa aceste ultime vorbe , totul s-a facut incetosat, devenind incet-incet negru...Scaldanu-ma pe mine intr-un somn sora cu moartea... sau chiar ea in persoana.
Luke P.O.V.
-Cine dracu esti ?! Ce i-ai facut iubitei mele ?! strigam eu la gunoiul ce-mi statea , cam stramb , in fata. El ranjea , sprijinindu-se de zidul pe care acum cateva minute Zoe mai avea putin si-si dadea duhul.
-Eu ?! Ha... Eu-s Adam. Raspunde el , razand. Tu ?! Tu clar nu esti iubitul ei... Ea e a mea, continua el , bagandu-si in buzunar prezrvativele pe care tocmai si le-a cumparat .
-Tu chiar credeai ca ea o sa se culce cu tine, dobitocule ? intreb eu , incercand sa par amuzat, dar eram al dracului de nervos, asa ca tonul ala plin de umor , nu mi-a prea reusit... poate doar plin de omor, caci asta o sa ii fac eu idiotului astuia.
-Sa se culce ? Tipule , eu doar le-o trag fetelor... Si crede-ma , ea ar fi avut parte de un sex tare... Spune chicotind , acesta fiind momentul in care mi-a sarit mustarul si am facut doi pasi mari , ajungand in fata lui si lovindu-l in stomac cu pumnul . Acesta cade in genunchi , tinandu-se de burta cu mainile si gemand cu putere , inserand printre gemete si cateva injuraturi .
-Esti o javra... spun eu si ma intorc cu spatele , dand sa plec la Zoe, ce nu parea prea bine... Sincer, vazand in ce s-a bagat singura, regret de mor ca am refuzat-o si am tipat la ea. O iubesc , nu stiu cum de am putut sa ii spun acele lucruri la telefon...Nu vreau sa ma lase in pace, niciodata. De atunci, nici eu nu am dus-o mai bine. stateam mereu in baruri si cluburi... Bautura si tarfele parand sa ma ajute pe moment , dar pe dracu, ca au inrautatit treaba , facandu-m sa ma simt ca... idiotul asta de aici, un gunoi.
Dau sa plec, dar un grup de vreo 3 tipi solizi se pun in fata mea , blocandu-mi calea. Incerc sa ma fac ca ploua si sa trec pe langa ei , incercand sa fac sa para ca nu s-a intamplat nimic aici , dar aceasta se dovedeste a fi o misune imposibila , cand unul dintre cei trei , spune :
-Uitati ce baiat... Cu chef de joaca. Pai sa ne jucam daca asta vrei...Apoi cu viteza imi "daruieste" un pumn in fata , facandu-ma sa cad pe jos , reusind sa vad totusi ca si ceilalti se napustesc asupra mea.
Zoe P.O.V.
Deschid incet ochii , dar ii inchid la contactul cu lumina puternica. Imi ridic mana si o duc spre cap , incercand sa-l fac sa nu-mi mai dea impresia ca se invarte totul cu mine . Ma ridic pe coate , apoi ma uit in jur si vad ca sunt intr-un pat de spital. Casc ochii cat niste roti de tractor , desi ma usturau ca naiba si vedeam in ceata , apoi ma uit in staga si indreapta , vazand doar mobilier alb , pereti albi , perdele albe... Iar mirosul de medicamente inundandu-mi narile.
Incerc sa ma ridic din pat , dar simt o intepatura in brat. Ma uit la mana dreapta si vad ca mi s-a facut o perfuzie. Gem putin de durere, dar asta nu ma opreste si trag de fluturas , scotandu-mi-l din mana. Ating cu picioarele podeaua rece , apoi ma indrept spre usa , clatinandu-ma ca atunci cand te dai jos dintr-un carusel.
Deschid usa si pasesc afara din salon , dar parca imi explodeaza capul cand aud o voce pitigaiata : ...
Hei ! Scuze de greseli ! :D