-Nu cred ca e o idee prea buna... spun eu neincrezatoare . Adam chicoteste slab , apoi spune :
-Haide Zoe ! Ce vei face aici singura ? Se lasa seara , vrei sa stai intr-un parc singura ? Eu ma gandesc putin , apoi spun :
-Nu am altceva mai bun de facut , corect ? Baietii incep sa rada , iar Adam imi face cu ochiul , gest pe care incerc sa-l ignor .
-Corect , frumoaso . Glasuie Adam , iar eu din nou ma fac ca ploua .
...
-Cine e puicuta ? striga un tip cam... sifonat . Restul grupului incepe sa rada , iar eu stanjenita imi las privirea in pamant , lucru ce Adam il observa .
-Tine-ti gura , idiotule ! Ea e Zoe , spune , iar eu ii zambesc stramb .
-Perfect ! exclama o fata ce se ridica de pe un scaun si vine in fata mea . In sfarsit alta fata ! Ma simteam singura , tipo ! spune ea , apoi ma imbratiseaza . Eu chicotesc la gestul ei , apoi ii raspund imbratisarii .
-O vei sufoca , Carina , spune Paul amuzat .
-Nu e adevarat ... Dau cele mai buna imbratisari , corect Zoe ? se apara Carina , dupa cum i-a spus Paul , iar eu aprob . Stiam eu... se umfla ea in pene , lucru ce ne face pe toti sa chicotim . Adam se aseaza pe canapea si-mi face semn sa iau loc . Fac intocmai , apoi inspectez cu privirea incaperea unde ma aflu . E un fel de garaj... ca un mic depozit ... Un depozit pentru distractie si petreceri , dupa cum pare . E plin cu pahare de bere , sticle goale si mucuri de tigara .
-Deci... un nou membru in gasca noastra...spune un tip , la fel de tulburat ca si primul . Oare sunt beti ?
-Asa se pare... spune Adam , zambindu-mi . Eu ii intorc gestul , apoi incep sa ma joc cu degetele mainii , simtindu-ma putin cam incomod intre ei . Par de treaba , dar...
-Cand vin idiotii ? spune un baiat , apoi trage un fum dintr-o tigara .
-Intr-o jumatate de ora... raspunde serios Adam.
-Esti sigur ? intreaba Paul , iar Adam ii arunca o privire urata , apoi spune :
-Cand nu am fost eu sigur ? era evident ca intrebarea era retorica , caci nimeni nu a raspuns , semn ca Adam cam detine controlul pe aici...
-Zoe , ce te aduce pe aici ? intreaba entuziasmata Carina .
-Eu am adus-o aici... raspunde Adam pe acelasi ton dur , ceea ce-o face pe Carina sa taca si sa-si stearga zambetul de pe fata , Eu ma incrunt putin , apoi spun :
-M-am certat cu parintii ... Am plecat de acasa si ... iata-ma ! Carina pare uimita ca am intervenit peste Adam , dar eu nu ii dau importanta nici macar privirii urate a lui Adam , lucru ce-l face sa chicoteasca .
-Cine aduce marfa ?intreaba acelasi tip ce m-a facut ”puicuta” la inceput , iar eu ma uit confuza la Adam . Eu zis s-o aduca Zoe , doar e noua pe aici , trebuie sa se acomodeze .
-Marfa? intreb eu inca confuza . Adam se ridica nervos de pe canapea si isi ia un pahar de pe masa , il umple cu bere dintr-un dozator , apoi scuipa inspre acel tip :
-IAr eu zic sa-ti ti dracului gura , idiotule . Si de asemenea zic , sa te duci tu dupa ea . Tipul ofteaza , apoi se ridica si iasa pe usa pe care noi am intrat , trantind-o cu putere .
-Ce marfa ? intreb eu , iar Clara ma priveste ciudat .
-Nu stii ce marfa ? spune ea , iar eu raspund scurt :
-Nu...
-Pai e vorba despre... incepe ea sa spuna , dar Adam o intrerupe ?
-Despre nimic important . Nu-l baga in seama pe Tim , e idiot , ok frumoaso ? Eu aprob dintr-o miscare scurta de cap , fiind totusi cam nelamurita si confuza . Baietii incep sa povesteasca intre ei , rasetele lor facandu-am sa ma cam simt in plus , dar Carina imi spune :
-Ce ar fi sa vi cu mine sa ne plimbam putin ? Eu ii zambesc stramb , apoi ma ridic , urmand-o afara .
-Deci cum de ai ajuns aici ? rupe ea tacerea dupa nici 5 pasi facuti .
-Ti-am spus... M-am cam certat cu mama si tatal meu vitreg , apoi eu am plecat... Am stat in parc cateva ore , pana m-am intalnit cu Adam si ceilalti doi .
-Aham... inteleg . spune ea , apoi imi zambeste . In grupul nostru nu prea am avut fete pana acum . Exceptandu-le pe iubitele lui Adam...
-Isi aducea iubitele aici ? intreb eu .
-Dap... Defapt nu iubitele , ci obiectele cu sani , spune ea amuzata , iar eu incep sa rad . Ce ? Nu le-a iubit pe niciuna ... Doar distractie . Nu te supara... Esti si tu cumva in categoria asta ? eu o privesc incruntandu-ma putin , apoi ea continua . Ma refer , esti iubita lui ?
-Nu , nu sunt... Doar m-a intrebat daca vreau sa merg cu el , iar eu neavand ceva mai bun de facut decat sa stau pe o banca in parc toata noaptea , am acceptat .
-Bine atunci , imi faceam griji... Esti draguta si nu vreau sa te raneasca .
-Tu ce faci aici ? Adica , ai spus ca nu prea sunt fete in grupul asta... Daca nu esti iubita lui Adam , atunci ? intreb eu , iar ea chicoteste , apoi stramba putin din nas si-mi spune :
-Iubita lui Adam ?! Vrei sa vomit ?! Nici din gluma sa nu spui asta ! Eunt sora idiotului .
-Aaa... exclam eu , simtindu-ma prost ca am tras concluzii gresite .
-Oricum , ne vom intelege bine ... Ma bucur ca ai avut incredere in Adam si ai venit aici , zice fericita Carina . Ce zici sa ne intoarcem ? continua , iar eu aprob.
Deschide usa , apoi ma lasa pe mine sa intru prima , luata prin surprindere de fumul gros , mirosul de alcool si muzica data la maxim de catre adolescentii ce se zbenguiesc in garajul din care tocmai ce iesisem .
-Ce ... incep eu sa spun , dar clara imi raspunde :
-Petrecere... Despre idiotii astia era vorba... Cei ce ne cumpara marfa .
-Ce marfa ? intreb eu pentru a doua oara in seara asta , dar Adam ne tinteste cu privire prin multimea de dansatori petrecareti si se indreapta spre noi .
Scuze de greseli ! Stiu , ciudat ca am postat si ieri si azi si sunt destul de lungi capitolele , dra incerc sa ma revansez pentru zilele cand nu am postat... O sa incerc ca in astea doua saptamani si postez mai des... Mersi ! :*