Partea 18 - 3...2...1 !

2.8K 179 6
                                    

-Poftim ?! In niciun caz ! tip eu , panicandu-ma . Luke se intoarce la mine si imi arunca o privire dura , apoi spune :                                                                                                                                                              -Black , te voi face praf ! Tipul ce a iesit din multime , doar incepe sa rada sarcastic si-i spune :            -Sa te vad , Hemmings ! Dar daca pierzi , papusica ta , va deveni a mea ... Eu il priveam infricosata . Cum dracu am putut sa am incredere in Luke ?! E evident ca nu contez deloc pentru el ... Sunt o dobitoaca ...                                                                                                                                                              -Vreau acasa , Luke ... spun eu , nerupand contactul vizual cu tipul ce ma sorbea din priviri .                -Va fi in regula ! Iti promit  ! imi sopteste Luke la ureche , dar nu ma linisti deloc promisiunea lui .        -Dar , pentru ca e o cursa memorabila intre voi doi , cred ca si regulile ar trebuie sa fie memorabile , nu ? spune eu tip destul de in varsta , care avea un ranjet imens pe buze .  Cred ca , de data asta , fata care e miza cursei sa dea startul ... sau poate si mai bine ... sa va insoteasca pe unul dintre voi in masina ... apoi rasul si aclamatiile multimii de adolescenti afumati se auzi cu putere . Toti fu de acord , doar eu eram terifiata , iar Luke nu era tocmai incantat , dar din cate am observat , are de sustinut un renume pe aici ...                                                                                                                                 -Deci papusa... Cu cine vrei sa participi la cursa ? intreaba tipul , ce cred ca e propietarul terenului pe care se fac cursele .                                                                                                                                           -Cu nime- dar sunt intrerupta de vocea agitata a lui Luke :                                                                              -Cu mine , normal !                                                                                                                                                 -Bine , oricum eu o voi avea dupa cursa ... spune tipul ala , Black . Imi provoca greta comportamentul sau jegos...                                                                                                                                 -Nu pot sa cred ca imi faci una ca asta ! spun eu , cu lacrimi in ochi . Mai erau doar 30 de minute pana incepea cursa , asa ca aveam un moment in care sa ne linistim , odihnim sau ce dracu mai vrea fiecare sa faca pana incepe acel cosmar . Acum eram doar eu si Luke , intr-o camera goala .      -Uite , chiar imi pare rau ... Dar nu vei pati nimic ... Va fi bine , incearca el sa ma linisteasca , dar a dracului sa fiu , caci ma nelinistii mai tare suspansul .                                                                                     -Te urasc ! scuip eu nervoasa , apoi ies din camera , indreptandu-ma spre Black .                                   -Vreau sa particip cu Black ! spun eu , multimii uimite .                                                                                     -Eram sigur ca ma vrei , iubire ! spune el si se apropie de mine , dar Luke nervos , murmura :             -N-o atinge ! Si in niciun caz nu va merge cu tine ... ea va mer... dar il intrerup eu :                                    -Eu voi merge cu cine vreau ! Asa ca il aleg pe Black ! Luke se infurie groaznic de tare , apoi ma trage de incheietura mainii , tragandu-ma de langa ceilalti .                                                                           -Asculta aici ! Black e dusmanul meu de moarte , deci nu ar ezita nicio clipa sa-ti faca rau . Asa ca vei merge cu mine ... Nu asteapta un raspuns de la mine , si incearca sa ma duca la masina lui , dar eu imi trag mana din stramtoarea sa , apoi tip :                                                                                                  -Nu cred ca poate sa-mi faca mai mult rau decat mi-ai facut tu ! Esti un idiot , Luke , iar eu ca o dobitoaca avusesem incredere in tine in seara asta , dar increderea s-a dus dracu , odata cu acceptarea provocarii asteia ! Nu vreau sa mai iei decizii pentru mine , care sa ma includa si pe mine sau pe care sa le fac eu , ok ?! Asa ca lasa-ma ! apoi ma indrept spre tipul arogant , urcand in masina lui . El ma urmeaza , urcand si el la volan . Ma uitam la Luke , care lovi cu piciorul roata masinii , dupa care urca si el nervos la volan . L-am calcat pe nervi,.. asa-i trebuie... gandesc eu , dar Black ma scoate din sirul de ganduri in care-l sugrumam pe Luke .                                                       -Deci , papusa ... apoi imi pune mana pe picior . Eu i-o indepartez repede , apoi tip :                               -I-a mana ! Nu ma atinge !  Inca nu ai castigat cursa , deci n-ai niciun drept s-o faci !  El doar chicoteste intr-un mod pervers , apoi spune  calm :                                                                                          -Ok , dar va fi de  2 ori o placere mai mare cand o sa ti-o trag dupa cursa ! Il privesc dezgustata , nestiind ce sa fac . Imi venea sa tip si sa plang , dar nu rezolvam cu nimic faptul ca Luke e un ticalos ...                                                                                                                                                                                         Masinile aveau motoarele pornite , iar o fata cu picioare lungi si tocuri imense era in fata noastra dand startul :                                                                                                                                                 - 3...2...1 ! START ! spune ea , iar masinile au inceput sa se miste su o viteza usturatoare .  Eram al dracului de speriata . Nu mai participasem la asa ceva , deci era ceva cu totul nou ... Si speram ca nu va mai trebui s-o fac niciodata . Am trecut de 2 curbe , in care mi-am spus rugaciunea , crezand ca acolo mi-e sfarsitul , dar se pare ca masina era sub control . Luke era in fata noastra , nu cu mult , dar cu atat cat sa ma faca fericita . Poate castiga , iar eu nu trebuia sa platesc pentru nesabuinta lui . Dar toata speranta mi-a disparut cand Black accelerase , dandu-i fum lui Luke ... Eram de-a dreptu terifiata . Ce ma fac ?! Black va castiga ! Nu stau mult pe ganduri , iar intr-un moment de adrenalina maxima trag de volanul masinii , iar ea se invarte de cateva ori , apoi se intoarce cu rotile in sus , ultimele lucruri pe care le auzisem erau injuraturile lui Black................................................................................................................................................................................................................. Salutare ! Ce mai faceti ? Sper ca va place capitolul... As vrea sa va rog sa va uitati si peste celelalte povesti ale mele ... Si sa va anunt ca , prietena mea DeeaAndreeaAD , sterge cartea actuala , facand una cu acelasi titlu , sar un subiect nou si palpitant . Multumesc de voturi , comentarii si parerile voastra frumoase ! Va pup !

Me&my brother(+18)*Luke Hemmings*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum