Partea 28 - Ce dracu a fost asta ?!

2.3K 160 16
                                    

-Noi ne-am ... certat...ca intre frati , spune Luke , ceea ce ma face sa rasuflu usurata . -Da , asta am facut ! Ne-am certat ! zic eu repede , iar Bia isi intoarce atentia spre un caiet , ce cred ca e de mate ... Presupun ca-si face tema . -Pot sa merg la baie ? il intreb eu pe prof , dar el era prea concentrat pe hartoagele lui , asa ca ma ridic si ies din clasa , cu gandul de a merge sa imi ud putin fata , caci mi s-a facut putin rau la gandul ca Bia ar putea afla ca eu si Luke ... ne-am ... *tuse falsa* stiti voi... Ma indrept spre baie , dar chiar inainte sa intru , se aude bine cunoscuta voce a lui Luke : -Ce , credeai ca o sa-i spun ca ne-am tras-o ?! Ma intrc in graba , apoi ii spun : -Taci ! Nu spune asta aici ! Luke ranjeste , apoi se apropie si continuie : -Ti-e cumva rusine ca ... dar il intrerup si-i spun nervoasa : -Ai de gand sa repeti asta mereu ?! Am inteles , ne-am tras-o o data , dar acum inceteaza ! -Te corectez... De doua ori ! spune , apoi eu oftez exasperata ,iar el chicoteste . -Nu inteleg un lucru ! De ce esti aici ?! -Am fost pedepsit , asa ca uite-ma la detentie ! zice el , de parca ar fi evident . -Nu la asta ma referam ! Ci la aici , aici! Adica cu mine pe hol ! zic eu , iar el imi face cu ochiul si-mi spune : -Aveam chef de putina distractie ... -Distractie ?! Nu ti-a ajuns "distractia" de azi din baie ?! Ca daca nu , atunci du-te la tarfa care te-a satisfacut in baie ! spun eu , devenind putin ... care e cuvantul ? -Esti gelosa cumva ?! intreaba Luke , iar eu zic , incercand sa par cat se poate de... calma : -Geloasa ?! Eu ?! Haha... Pe cine ?! E o tarfa care nu e in stare de nimic ?! -Ce nu e in stare de nimic ?! De parca tu ai fi mai buna la ceva... zice Luke , ridicand din spranceana . -Chiar sunt ! zic eu , iar el continua : -Eu nu prea cred... Pufnesc nervoasa , apoi ma apropii mai mult de el si ii soptes intr-un mod senzual la ureche : -Esti sigur ? Nu mai astept niciun raspuns si incep sa las saruturi umede si usoare pe obrazul sau , coborand spre buzele sale . Le ating usor , apoi imi urc mana la bata pantalonilor sai , incepand sa ma joc cu nasturele sau . Dupa cateva secunde de joaca , imi presez buzele de ale sale , formand un sarut pasional si al dracului de excitant . Cand cred ca e timpul , ma indepartez de Luke , care era inca bulversat , apoi ii zic : -Si mai zici ca nu-s buna de nimic ! Uita-te la pantalonii tai , apoi gandeste-te de doua ori inainte sa mai spui ceva de mine ... apoi intru in baie , lasandu-l pe Luke singur cu erectia lui gigantica... Sa te vad acum ! Tarfa aia te-a excitat atat de mult ?! gandesc eu , dupa ce-mi dau cu apa pe fata , pentru a ma calma putin , caci sa fiu a fracului daca nu si eu m-am excitat ... Corpul meu striga dupa Luke , dar orgoliul si constiinta mea ma opresc de ai da glas strigatului . Chiar ca as face-o , tot nu am putea fi impreuna... Suntem frati pentru numele lui Dumnezeu ! Dupa ce am iesit din baie , proful a zis ca ne da drumul mai repede caci are treaba , asa ca acum ma indreptam spre casa , cu Bia , caci am vorbit sa vina la mine . Intram in casa si observam ca Luke a ajuns deja , caci el a plecat cu masina . Intram in sufragerie , dar nici nu ne tragem sufletul bine , caci Luke apare doar intr-un prosop si striga : -Gata Zoe ! Suntem doar noi... dar se opreste cand o vede pe Bia cu o expresie mai mult decat socata pe fata . Doar noi doi si ... Bia , continua el , apoi urca grabit scarile , inspre camera sa . Eu o privesc pe Bia rugandu-ma sa nu isi dea deama la ce se referea Luke . Caci fac pariu ca asta e "pedeapsa" pe care mi-a promis-o caci am tipat la el azi la cantina , dar se pare ca datorita Biei , am scapat de o seara de alergat de nebuna prin casa ... sau mai rau ... sa-i fi picat in plasa lui Luke si sa ma las purtata de val... -Ce dracu a fost asta ?! intreaba Bia . -Pai... Haha... Sa vezi , e chiar amuzant ... Ce ziceai ca vrei de mancare ?! intreb eu stanjenita........................................................................................................................................................................................................... Salut ! Mersi pentru lecturi si numarul urias de voturi si comentarii ! Vreau sa va anunt ca am mai inceput o carte ... de data asta cu pamflete ! Sper ca va puteti uita si peste ea ... si retul cartilor :D :D Multumesc ! P.S . Scuze de greseli !

Me&my brother(+18)*Luke Hemmings*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum