Partea 27 - Noi ne-am...

2.4K 158 10
                                    

Stau in banca , numarand minutele pana cand se va suna . Am geografie si e ultima ora . Ma uit la Bia si vad ca e la fel de plictisita ca si mine ... -Vi diseara la mine ? O intreb eu , nevrand sa raman singura acasa cu Luke , caci mama si Josh azi si maine pleaca intr-o mica excursie , caci aniverseaza nu stiu cat timp de cand se intalnesc... Ei nu s-au mai casatorit , acum cateva luni cand era programata nunta , din cauza ca Luke a plecat , iar Josh isi dorea ca el sa-i fie alaturi in acea zi... -Ok , vin . Doar ca eu aleg filmul pe care-l vom vedea ... zice ea , apoi chicotim , dar proasta miscare , caci o voce pitigaiata ne face zambetul sa piara : -Domnisoarelor , imi pare rau ca va intrerup , dar am de tinut o ora , iar voi se pare ca nu sunteti atente , asa ca de ce sa nu va scutesc si sa va trimit intr-o mica excursie ? -Excursie ? Intreaba Bia . -Da , excursie... in biroul directorului . Acum ! Tipa crizata profesoara , iar noi nu mai spunem nimic , alegand sa nu transformam totul in ceva mai grav . Dupa ce iesim din biroul directorului cu un bilet spre detentie , ne indreptam amandoua spre sala unde ne vom petrece urmatoarele 2 ore . -Buna ziua ! Spunem eu si Bia la unison profesorului supraveghetor , care scria cine-stie-ce pe o foaie . Ne face semn sa intram , iar noi ne intoarcem cu fata spre banci , dar mare mi-a fost mirarea cand in ultima banca statea Luke , ce ma privea atent , avand un ranjet kilometric pe chip . -Miss perfectiune a facut ceva rau ?! Oh nu ... va fi pedepsita acasa... spune Luke , pe un ton sarcastic , dar la partea cu pedeapsa imi face cu ochiul si ma priveste intr-un mod pervers . Nici nu vreau sa ma gandesc la ce ii trece lui prin cap , facandu-mi-se pielea de gaina la cele auzite . Adevarul e ca tare mi-as mai dori sa ma pedepseasca Luke , dar stiam ca sunt o idioata , caci tocmai am incheiat orice relatie cu el si mai eram si frati pe deasupra , deci sa ma gandesc la Luke ca la un iubit , ar fi complet gresit . -Haha... pufnesc eu razand ironic . Defapt am deranjat o ora... zic eu , mandra ca insfarsit pot sa zic ca am incalcat si eu regulile ... -Doar pentru atat ai venit aici ?! Uh ce fetita rea esti... continua el sa ma ia peste picior . -Ah ce sa zic ! De parca tu ai facut ceva mai rau... spun eu , da du-mi ochii peste cap . -Da , ai dreptate... Sa ti-o tragi intr-o baie a scolii nu e nici pe departe la fel de rau ca si vorbitul in timpul orei... continua el pe acelasi ton ironic , uimindu-ma cu cele spuse... Si-a tras-o intr-o baie ?! Nu pot sa cred ! E un dobitoc atat de mare ! Si eu inca ma mai gandesc la el , dar el si-o trage cu toate curvele peste tot . Inca odata imi demonstreaza ca e un idiot care nu merita sa-l iubesc... -Zoe !Ce s-a intamplat ? Acum te gandesti la cum ar fi sa fi fost tu in locul celei pe care-am futut-o ?! Zice Luke , apoi incepe sa rada . -Hemmings , esti un ... incerc sa spun , dar peste mine intervine proful supraveghetor : -Liniste ! Domnisoarelor asezati-va si taceti ! Ii arunc o privire ucigasa lui Luke , apoi ma asez privind-o pe Bia care se uita surprinsa la mine , nestiind ce tocmai s-a intamplat intre mine si Luke ... -Nu intreba... ii spun eu oftand Biancai . Dar Luke intervine , zicand : - De ce sa nu intrebe ? Cred ca Bianca are tot dreptul sa stie ca noi --ne-am ........................................ ......................... ................................................... Buna!!! Multmesc pentru voturi si comentarii... Si sper ca puteti sa va aruncati ochii si peste povestea mea noua : Iubind un tocilar * Zayn Malik* ....mersi !♥ P.S. scuze de greseli ...

Me&my brother(+18)*Luke Hemmings*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum