-Dimineata- Ma trezesc din cauza luminii ce-mi deranjeaza ochii , apoi zaresc un corp ce sta intins langa mine . Deschid ochii mai largi , apoi imi dau seama ca e doar Bia , care doarme ca un bustean . Ma ridic din pat , apoi ma uit spre ceasul ce indica oara 10 . Nu imi fac griji caci e sambata , asa ca intru calma la baie si fac un dus , ce ma relaxeaza instantaneu . Ies dupa vreo 15 minute magice de sub apa fierbinte , apoi vad ca Bia inca nu s-a trezit , asa ca decid sa nu imi usuc parul cu feonul , ca sa n-o trezesc , alegand sa ma schimb in niste haine cu care pot sta in casa , simtindu-ma comod . Imi trag o pereche de colanti negrii pe mine , peste care imi iau un tricou , mai larg . Stomacul meu scoate sgomote ciudate , asa ca cobor la bucatarie cu gandul sa mananc . Deschid frigiderul si scot laptele , apoi ma indrept spre dulapul unde tinem cerealele si le scot , punandu-mi un bol cu lapte si cereale , pe care vreau sa le bag in cuptorul cu microunde , dar observ ca e murdar si plin de popcorn . Imediat scenele de aseara dintre mine si Luke imi invadeaza mintea , dar le alung repede , incercand sa nu-mi fac mai mult rau . Iau o gura mare de lapte rece direct din sticla , pentru a ma trezi la realitate , dar aproape ma innec cu lapte , cad o voce sparge linistea asternuta peste toata casa . -Laptele se bea din pahar... Ma intorc cu fata spre usa bucatariei , unde Luke statea sprijinit de tocul usii si ma privea ca pe o prada ... Imi dau ochii peste caap , apoi imi intorc din nou atentia spre cerealele mele . -M-a sunat tata si a zis ca vor veni azi acasa , caci s-au produs niste probleme la afacerea aia , continua el , iar eu spun nepasatoare : -Ok... -Chiar ai de gand sa ma eviti si sa nu ma mai bagi in seama ?! intreaba Luke pe un ton amuzat . -Da . Raspund eu sec , apoi las balta cerealele si trec pe langa el , indreptandu-ma spre camera mea . Luke mai trancaneste niste lucruri in urma mea , dar deci sa nu le dau importanta . E ora 13:00 , iar eu si Bia stam in camera mea razand si povestind . E sambata asa ca ne-am decis sa petrecem ziua asta ca intre fete , dar gandul nostru e spulberat de o bataie la usa si de vocea lui Luke ce striga din spatele usii : -Tata si Matilda au venit ! Eu ma ridic repede de pe pat , Bia facand la fel , apoi iesim in graba pe usa , indreptandu-ma spre mama ce nu mai avea acelasi zambet pe buze ca de obicei . Ma uit si la Josh care are aceasi expresie , apoi intreb : -Ce s-a intamplat ? -Afacerea nu s-a incheiat asa cum am vrut noi , asa ca suntem nevoiti sa luam masuri . De asta , in seara asta asociatul nostru va venii sa ia masa cu noi . Va venii cu familia lui , asa ca va rog sa iti si voi prezenti ! zice mama , iar eu si Luke ne dam ochii peste cap , dar acceptam intr-un final . Mama a zis ca invitatii vor veni aici la 7 , iar acum e ora 6 . Asa ca m-am imbract intr-o pereche de blugi si un tricou simplu , incercand sa nu fac prea mult tam-tam cu tinuta . Dar ideile mele sunt date peste cap de catre mama care intra la mine in camera si-mi spune ca trbuie sa ma imbrac elegant . Ma uit la ea si vad ca este imbracata cu o rochie pana la genunchi alba , care-i vine foarte bine , asortata cu niste tocuri stiletto , de culoare bej . Era frumoasa . Eu ma comformez si ma chimb si eu intr-o rochie mulata neagra , din dantela , la care asortez niste tocuri rosii cu platforma . Rochia era scurta , iar parul l-am lasat liber pe spate . Ma uit la ceas si vad ca e 7 fara 10 minute , asa ca nu mai ezit si cobor , pregatita fiind pentru o seara plictisitoare . Ies din camera , iar in fata mea il vad pe Luke ce ma priveste la fel de lung cum o fac si eu . El ma analiza pe mine , iar eu pe el . Era imbracat cu o pereche de blugi negri si mulati , iar in partea de sus avea o camasa rosie in carouri . Parul era la fel de rebel ca de obicei , iar aura lui de baiat rau si arogant era inca prezenta . Dar arata al dracului de bine... -Esti superba ... zice Luke dupa momente intregi de ezitare . Eu ii zambesc slab , apoi zic : -Si tu arati bine... El chicoteste , apoi zice : -Recunoaste , iti plac ! Defapt nu ! Ma iubesti ! Sunt sexy ! Eu imi dau ochii peste cap , apoi cobor scarile , el urmandu-ma . In living era frumos asezata masa , iar mama si Josh vorbeau intre ei , fiind foarte agitati . -Ce bine ca ati venit ... zice Josh , in timp ce mama ii aseza cravata . Soneria se aude , iar mama se duce sa deschida , acompaniata fiind de catre Josh . Dupa cateva minute , in living isi face aparitia un tip destul de in varsta , care o avea la brat pe sotia lui . Erau eleganti si stilati , dar privelistea a fost furata de tipul ce era cu ei . Era un baiat inalt , cu freza asemanatoare cu a lui Luke doar ca avea parul castaniu si putin mai scurt . Era imbracat intr-o pereche simpla de blugi si o camasa alba descheiata la primii 2 nasturi , lasand la iveala putin din pieptul musculos . Eu ma holbam la el , iar el observandu-ma imi zambeste , apoi imi face cu ochiul , gest ce ma face sa rosesc . -Buna seara ! spunem eu si Luke la unison , iar barbatul ne saluta , apoi se prezinta , spunand ca pe tipul atragator de langa el ii chiama Marcus . -Esti foarte frumoasa , Zoe ! imi spune Marcus cand da mana cu mine , iar eu ii multumesc , dar Luke nervos imi smulge mana dintr-a lui Marcus spunand : -Stie ca e frumoasa... Fratele ei minunat i-o spune mereu ! Eu ma uit la el surprinsa de comportamentul lui , dar Marcus nu observa ca Luke e gelos , asa ca ii sune : -Iubitul tau e foarte norocos ! -Da ... chiar e ! spune Luke , zambindu-i fals . -Defapt eu nu am un iubit ... ................................................................................................................................................................................................. Hei ! Multumesc pentru lecturi , voturi si comentarii ! Scuze de greseli !