Ajung in fata usii apartamentului lui Andy . Emotiile mele sunt uriase , palmele imi transpira , iar inima imi bate de 1000 de ori pe secunda... Nu stiu ce ar trebui sa-i spun ... ”Luke are dreptate , o sa mori !” ? In niciun caz ! Trag aer adanc in piept , apoi apas cu putere pe clanta . Era liniste in casa si becurile stinse . Era bezna totala in casa . Pasesc cu incredere pe hol , dar aceasta dispare imediat cand intru in bucatarie si nu e aici ; intru si in living , nici aici nu e ; intru in camera noastra si acolo , ca si inainte , nimeni... -Andy ? Andy ! strig eu , dar imi dau seama ca nu e nimeni acasa . Dar cum de usa era deschisa ?! Unde o fii ?! gandesc eu , panica instalandu-se in mine . Ma duc repede spre dulap de unde scot niste blugi si un tricou la nimereala , decisa sa merg sa-l caut pe afara , daca a patit ceva ?! Si cu siguranta nu pot sa merg dupa el imbracata in rochie de seara si cu niste tocuri gigantice . Ma schimb cu repeziciune , apoi ma incalt cu niste tenesi . Inchid usa si pornesc in fuga spre... nici eu nu stiu unde . Oriunde ! Trebuie sa-l gasesc si sa-i explic totul . ... Merg pe strada , de nebuna , dupa vreo 2 ore de cautat . E ora 03:00 , iar intunericul isi spune cuvantul , infricosandu-ma la fiecare pas pe care-l parcurgeam. Am cautat in centrul orasului , in parcuri , in baruri si in cateva cluburi . Nimic ! Ma decid sa ma intorc acasa , asa ca pornesc pe drum . Fiindca sunt la marginea orasului , nu cunosc prea bine locurile astea , eu nemai venind pe aici . E destul de sinistru aici . Blocurile par mai mult demolate decat intregi si in niciun caz locuibile , animalele strazii misuna fara nicio problema pe strada neasfaltata . Parca aici sunt in alta lume . E intunesric bezna iar inima mea e cat un purice . Nu-mi place aici ! Si sigur Andy nu e aici , adica ce ar cauta aici ?! In niciun caz el nu... dar nu apuc nici sa gandesc asta , caci o voce groasa de barbat se face auzita pe strada pustie : -Ce cauti aici ?! Ma intorc intr-un suflet , iar ochii mei intalnesc doua oceane de un albastru mirific , un par blond si perfect asezat , ca de obicei si expresia nervoasa a lui Luke . -Ce cauti tu aici ?! spun eu , uimita sa-l vad in ... locul asta scarbos . -Eu te-am intrebat primul ! spune el pe un ton dur , apoi se apropie de mine cu niste pasi exagerat de apasati , parca facand gauri in pamantul de sub noi . -Nu e treaba ta ! spun eu , nervoasa . -Nu e treaba mea ?! Pentru numele Lui Dumnezeu Zoe ! Aici e cea mai periculoasa zona a Sydeny-ului ! Ce dracu cauti aici ?! spune printre dinti , inclestandu-si pumnii . Aveam privirea nervoasa si o pozitie a corpului nu prea avantajoasa pentru mine . -Am venit sa-l caut pe Andy... spun trista , amintindu-mi ca inca nu l-am gasit , iar el poate fi oricunde . El chicoteste sarcastic , apoi spune : -Rapunzel a fugit din castel ?! Oh nu , ce o sa ne facem ?! Tonul lui era la fel de sarcastic si rautacios ca si zambetul tampit ce-i acoperea fata perfecta . -Cum poti sa fi asa ?! strig eu , privindu-l cu dezgust . -Asa cum ?! Frumos , inteligent... -Idiot si insensibil ! Andy e bolnav si i se poate intampla orice ! Nu inteleg de ce i-ai facut asta ! spun eu , ochii mei fiind impaienjeniti de lacrimile ce anuntau ca o sa-mi curga suroaie din ochii mei deja obositi . -El mi-a furat ce aveam mai scump pe lume , acum e randul meu sa-i fur fericirea din ultimele lui luni de viata ! Se numeste razbunare si o sa o primeasca cu varf si indesat ! scuipa el , inspaimantandu-ma . -Cand ai devenit asa ? intreb eu confuza si dezamagita . -Asa cum ?! izbucneste el , iar eu imi mut privirea de la el si-mi sterg cu podul palmei cateva lacrimi . -Asa un monstru... spun eu , aproape soptind . El imi prinde bratul cu putere , iareu imi ridic privirea si-l privesc cu o uimire iesita din comun . Ochii lui erau ai dracului de inspaimantatori , expresia fetei era una mai mult decat incruntata , iar stransoarea asupra mainii mele era atat de mare , incat degetele nui au devenit albe . Eu scrancesc de durere , apoi spun : -Ce te-a apucat ?! -Sa.Nu.Mai.Spui.Niciodata.Ca-s.Un.Monstru ! spune el evident nervos din cale afara , accentuand fiecare litera , sunet si cuvant . -Nu o s-o mai fac... spun eu , iar el se mai calmeaza putin , dar continui : Nu o s-o mai fac cand tu nu o sa te mai comporti ca unul ! spun de data asta mei tare si mai sigura pe mine . El devine din ce in ce mai incordat , iar in secunda urmatoare simt o palma mare si grea ce face contact cu obrazul meu ud si fierbinte . Din cauza impactului era cat pe-aci sa cad pe jos , dar din cauza stransorii lui Luke nu se intampla asta , el tragandu-ma din nou in picioare si echilibrandu-ma . Ma uit la el cu dezgust , apoi scuip : -Asta mi-a demonstrat cat de mult te-ai schimbat si cat de mult iti pare rau dupa mine... Defapt tu nu ti la mine ! Tu esti doar revoltat , caci Andy te-a lovit in orgoliul tau mare de barbat luandu-ma de la tine ... El se uita surprins la mine , parca nevenindu-i sa creada ca tocmai m-a plesnit sau ca eu am spus acele cuvinte . -Nu poti spune asta... Eu te iubesc ... zice el pe un ton scazut si tremurat . Eu chicotesc sarcastica , apoi spun cu la fel de multa ura : -Asta nu-i dragoste ! Tu nu faci altceva decat sa ma ranesti ! Esti mai mult decat un monstru ! -Nu ma mai numi asa , te rog... spune el incet . A meritat-o ... Andy a meritat sa afle asa ! Nu trebuia sa te ia de la mine ! Acum va plati ! continua , incepand ca aroganta si nervozitatea sa se simta din nou in glasul lui . -Nu Andy m-a luat de la tine ! Tu m-ai indepartat ! Intelege asta odata si treci peste ... spun , apoi ma intorc sa plec , dar aud niste cuvinte ce ma taie ca un cutit ................................................................................................................................................................................................................................ Hei ! Multumesc pentru comentarii si voturi ! Vreau sa va spun de o carte pe care am descoperit-o de curand . Are doar un capitol fiindca e noua , dar are o tema chiar interesanta si... perversa . :))) Se numeste Daddy*s here...(+18) si e scrisa de AdelinaAD . E interesanta si vreau sa va mai spun ca ea nu m-a rugat sa-i fac publicitate , pur si simplu mi-a placut povestea si cred ca merita citita... MErsi ! :* P.S. Scuze de greseli !