Pohled Remuse
Sedím na zemi a zmateně se rozhlížím. "Klid jo, dokážeš se zvednout,, Zmateně jsem na ní zamrkal a po chvíli přikývl. Začal jsem se zvedat na nohy a ona mě pozorovala a byla připravená mě kdykoliv zachytit. Když se ujistila že pevně stojím na nohách tak vyčarovala dvě nosítka a položila na ně Jamese se Siriusem. "Teď pujdeme do hradu ano,, zeptala se mě opatrně "Proč jsi tu,, "Dohlížím na vás každý úplněk,, "Proč, vždyť Jamese nesnašíš,, "Tak to není mám o vás strach a teď pojď do hradu prosím jsem vysílená polámaná a jsem pořezaná,, vykulil jsem na ní oči "Co se ti stalo,, "Nic jen jsem vysypala zrcadlo ale teď už prosím pojď,, Jen jsem si povzdechl a pomalu jsem se vydal za ní do hradu. Když jsme vešli na ošatřovnu tak kluky položila na lůžka. "Lehni si taky já zavolám poppy jo,, "Jsem v pohodě jen vypiju lektvar,, unaveně si povzdechla. "Prosím aspoň si sedni nemám náladu se hádat nebo na tebe být nepříjemná,, Chvíli jsme sváděli bitvu v očním kontaktu ale já jsem nakonec povolil a sedl si ne nejbliší lůžko. "Madam pomfreyová,, "Slečno Potterová co se stalo,, kývla ke klukům ona se na ně koukla a smířeně přikývla. Posadila se na jednu židli která tam byla a čekala jsem až je všechny ošetří. Potom přešla ke mě a dala mi lektvar na bezesný spánek. Přemáhala mě únava ale ěděl jsem že pokud zavřu oči tak nic nezistím. Sklidnil jsem dech a předstíral jsem že spím. "Co se stalo dneska,, "Vysypala jsem sklo,, Slyšel jsem jak jí začala ošetřovat. "Co na tebe použila dneska za kledbu,, "Cruciatus,, kdo na co použil "A nic ti není?,, "Jo to bylo všechno,, "Dobře a kdo ti to dělá vím že mi to nemůžeš říct ale aspoň příjmení neboj nikdo se to nedozví i když si myslím že brumbál to už ví ale nechává to na tobě protože ví že se stane něco důležitého,, Teď mi to všechno zapadlo do sebe proto se s náma nebaví někdo jí ubližuje a ona nechce aby se nám něco stalo"To Blacková a ještě jednou děkuju,, Blacková jediná Blacková která by toho byla schopná je Belatrix. Ale proč by to dělala vždyť jí nic neudělala a je z čistokrevného rodu. A se smíšeními myšlenkami jsem usnul hlavně zase s myšlenkami na ní.Zase.
Ráno jsem se vzbudil jako první. Po půl hodině mě přišla madam Pomfreyová zkontrolovat za tu hodinu jsem stačil přemýšlet ale vůbec na nic jsem nepřišel. Podala mi lektvar se slovy že ho mám vypít a pak můžu jít že jsem naprosto v pořádku. Ani chvilku jsem nečekal a odešel jsem. Prvně jsem se stavil do naší ložnice a potom jsem se vydal na snídani kde jsem se srazil s Cass."Promiň,, skoro jsem jí přeslechl ale jak rychle se objevila tak rychle zmizela.Sedl jsem si k Nebelvírskému stolu k Lili. "Pořád tě to trápí,, "Jo pořád si říkám jestli jsem jí něco neudělala,, "Vím co se stalo a není to tvoje chyba ale nemůžu ti to říct protože si ještě potřebuju promlucit s Cass abych si to pořádně ujasnil,, "Jasně sedí támhle s Alicí,, "Tady nemůžu,, jen pokřila rameny a dál se semnou nebavila.
ČTEŠ
Kdo? Jeho sestra! [Dokončeno]
FanfictionDo I belong here? I don't know. Who I am? I don't know. But I know I'm different. Jmenuju se Katie Victorie Cassandra Potter a tohle je můj příběh. Všechna práva náleží J.K.Rowlingové krom mých vlastních Příběh čtěte na vlastní nebezpečí JE TO MOJE...