21

318 16 0
                                    

 Vzbudila jsem se až další den a to díky tomu že mi na okno klepala sova. Ještě rozespale jsem jí pustila dovnitř  a převzala si od ní dopis který jak jsem zjistila byl od Lili. 

Ahoj Cass

Víš jak ses mě ptala na že bych u vás byla tak rodiče mi to dovolily akorát nevím jak se k vám dostat. Jinak doufám že to tam zatím přežíváš a kluci nejsou otravní i když to nejde. Těším až se uvídíme

Lili

Byla jsem nadšená že přijede ale musela jsem s rodiči domluvit jestli by se pro ní nepřemístili i když asi ne májí totiž moc práce a to že pro nás mohly na nádraží bylo vyjmečné. Vždycky jsem pro Jamese chodila já jelikož jsem se přemistovat uměla ale bez hůlky což bylo velmi těžké ale nějak jsem to zvládla ale nejdřív bych musela mít povolení ministersva. Dost přestaň přemýšlet jsou prázdnini máš si je užívat a ne přemýšlet. V pyžamu jsem seběhla schody dolů abych si uvařila horkou čokoládu. Ten nápoj jsem milovala ale doma jsem si ho moc nevařila protože mi ho vždycky vypil James. Dneska doma ještě rodiče nebyly takže tu budu celý den s klukama což není žádná výhra. Potichu jsem si začala ohřívat mlíko určitě si říkate jsme kouzelníci máme skřítky, ale já jsem od mala taková že si všechno dělám sama a kouzla na domácí práce nepoužívám. Když bylo mlíko ohřáté tak jsem ho nalila do hrnku kde už byla čokoláda v prášku. Potichu jako myška abych nevzbudila kluky jsem se vyplížila do svého pokoje. V pokoji jsem si sedla ke stolu na kterém byla jedna mudlovská knížka. Nijak mě nezajímal název jen jsem jí otevřela a ponořila se do příběhu. 

"Hej nečti jsou prázdnini a ty se o nás musíš starat,,  z toho úchvatného příběhu mě vytrhl James. "Jak jako se o vás starat nejsem chůva,, "Fakt mamka to napsala klidně si to přečti.,, Podal mi papír se vzkazem a já hned poznala mamčin rukopis. Psalo se tam že dneska a zítra budou v práci a že se já mám o ně postarat. "Fajn co chcete,, "Jít bruslit a bez vyjímek sis,, neuměla jsem bruslit ani jsem se to nepokoušela naučit a James to věděl. "Dobře tak se nachystejte protože vám to bude trvat dlouho, a taky musíte najít brusle teď ven z mého pokoje,, "Nemusíš být zlá sis,, houknul na mě James předtím než zavřel dveře. Rychle jsem se převlékla do nějakého teplého oblečení. Dole jsem si odložila hůlku a tašku ve které byly mudlovské peníze, a šla jsem uvařit čaj do termosky protože jim bude stoprocentně zima a já nechci aby na Vánoce nachladly co bych to byla za sestřičku. I když by jim to jen prospělo a já bych měla klid. Když se kluci uráčili přijít dolů tak jsme si jen obuli a mohly jsme jít. Kluci se bavili tím že vymýšleli žertíky a já jsem šla před nimi protože mě nebavilo je poslouchat  tak jsem se kochala tím jak krásně napadal sníh bylo to něco neuvěřitelného. Když jsme došli na kluziště tak tam bylo jen pár lidí čemuž jsem se nedivila všichni byly na trzích.  

29.11.2020



Kdo? Jeho sestra! [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat