1 ✔️

1.6K 51 0
                                    

Ráno jsem se probudila ve své posteli a James tu už nebyl když jsem se koukla na budík zjistila jsem že je po desáte. Převlékla jsem se do svetru s legínami a sešla jsem dolů. V kuchyni nikdo nebyl ale na stole ležely dva dopisy myslela jsem si že jeden je Jamese a ten druhej Siriuse. Vzala jsem je že je odnesu Jamesovi do pokoje ale když jsem přečetla pro koho je ten jeden dopis tak jsem se zasekla. Bylo tam moje jméno, bylo tam moje jméno nemohla jsem tomu uvěřit konečně jsem dostala svůj dopis měla jsem chuť skákat do vzduchu nebo křičet ale neudělala jsem ani jedno jen jsem tam stála a koukala se na něj nevěřícně probral mě až vchodový zvonek. Pomalu jsem zamířila ke dveřím abych se koukla kdo to je ale jakmile jsem uviděla někoho neznámého tak jsem rychle utekla nahoru. Ještě sem zaslechla jak se ptal co se mi stalo. Abych vám to vysvětlila jsem hrozně stydlivá vůči novým lidem a taky jim nevěřím proto mám jen jednu kamarádku Alici. Alice je vlkodlak a já jí pomáhám každý úplněk jsem jediná která ví že je vlkodlak. Ale minulý rok se podřezala. A když o vlkodlacích mluvíme ten kluk bude určitě taky vlkodlak má po obličeji jizvy a ty nemůže mít jen tak od něčeho ale nejsem si tím jistá uvidím za tři dny bude úplněk. Jo ostatní mi říkají že jsem až moc všímavá a chytrá.

V pokoji jsem byla až do tří hodin odpoledne nebyla jsem ani na obědě strávila jsem ho začtená do úžasného příběhu dolů mě vyhnal hlad. Potichu jako myška jsem sestoupila do kuchyně kde jsem si vzala koláč a chtěla jsem jít zpátky do pokoje ale to by mě nesměl zastavit hlas mého bráchy. "Cass, přestaň se schovávat a pojď pozdravit kluky,, "Ahoj kluci, Jamesi já jsi jdu číst tak pokud nechceš něco důležitého tak mě nech prosím jsem unavená ještě z toho jak jsem se probudila z tý noční můry,, "Už víš o tom dopisu,, "O jakým?,, "O tom z Bradavic,, až v tu chvíli jsem si uvědomila že jsem ráno našla ten dopis a pak ho vrátila na stůl když jsem se šla podívat kdo to zvonil "Ty ho máš,, " Jo ale musíš přijít za náma,, pomalu jsem šla na zahradu kde kluci jsou když jsem viděla jak se James přiblbě usmívá věděla jsem že v tom abych ho získala bude háček. "Jamie dáš mi ho prosím,, řekla jsem stydlivě protože tam seděl ten kluk "Jo když mě chytíš,, řekl a rozutíkal se na famfrpálové hřiště. Na nic jsem nečekala a rozběhla se za ním věděla jsem že mám výhodu narozdíl od něho jsem spíš běhala než lítala na koštěti pomalu jsem ho doháněla ale i tak by mi to trvalo. Proměnila jsem se na vlka a přidala jsem na rychlosti po chvíli jsem byla přesně vedle něho. "Hej to není fér vždycky vyhraješ,, proměnila jsem se zpátky a vyškubla jsem mu dopis a rozešla se zpátky byly jsme docela daleko tak jsem se proměnila a rozutíkala se na terasu akorát jsem si neuvědomila že mi půjdou vidět moje nové škrábance proto jsem byla překvapená když na mě zakřičel "Od čeho to máš Cass doufám že ne od nějakého divokého zvířete,, Rychle jsem se na něj otočila chtěla jsem se přeměnit abych mu odpověděla ale v tu chvíli na mě něco skočilo začala jsem se bránit. Když jsem se ze spárů toho zvířete dostala rozutíkala jsem se do lesa aby to nešlo na kluky.

Když jsem byla docela daleko a nic jsem neslyšela tak jsem zastavila abych se vydýchala pořád jsem byla ve své vlčí podobě. Najednou na mě něco skočilo když jsem dopadla na zem tak jsem se bouchla do hlavy a omdlela jsem.

2.11.2020

Kdo? Jeho sestra! [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat