12 Prasinky✔️

427 24 3
                                    

Od dne kdy mě propustily z ošetřovny už uběhly tři týdni a dneska se jde do Prasinek. Rozhodla jsem se že zůstanu v Hradu nikam se mi nechtělo a taky se mnou nikdo nechce jít a já se nevměšuju. Právě se chystám jít do knihovny ve které chci strávit i zbytek dne.  "Hej sis kam jdeš,, "Do knihovny kam jinam,, "Vždyť se jde do Prasinek,, "No tak já nejdu,, "Proč ,, "No tak nemám s kým jít s Lili se kamarádím ale většinou jenom v knihovně a s Remusem to samý a ty jdeš s klukama takže strávím den v knihovně ale udělej pro mě něco dones mi pár tabulek bílé čokolády nebo nějakou jinou sladkost z medového ráje budu za to ráda,, usmála jsem se na něj a otočila se že už půjdu do té knihovny ale to by mě nesměla zastavit jeho ruka. "A kdo říkal že nemůžeš jít s námi sis,, "Nikdo ale já vás nechci otravovat,, "Ty mě někdy otravuješ,, "Tebe ne ale třeba Siriuse určitě a Rema taky je to se mnou k nevydržení jsem totiž nudná a ty to víš a taky bych se cítila jako křen,, ušklíbla jsem se na něj a už se chtěla otočit a jít jenže on se ještě nevzdal "Sirius to přežije a můžeš se bavit s Remem o knížkách noták prosím,, kouknul se na mě tím jeho štěněčím pohledem kterému nešlo říct ne. Jen jsem si povzdechla a přikývla. "Super v jedenáct na nádvoří,, hned potom mi zmizel z očí sice ho mám ráda ale je divný hodně divný. Změnila jsem směr a šla jsem do společenské místnosti.

Už dvě minuty čekám na nádvoří a oni nikde jasně co čekám vždycky chodí pozdě. Kousek ode mě stojí kamarádky Lili ale ona mezi nimi není což je divný nikdy nevynechala výlet do Prasinek. To vím od Jamese furt o ní básní. Najednou mi oči překryjí nějaké holčičí ruce a jelikož jediná holka se kterou se bavím je Lili tak to bude určitě ona. "Ahoj Lil jaktože nejsi s holkama.. "Hej jak víš že to jsem já ale to je jedno proč tu jsem tak si vem že na snídani za mnou přišel Potte- Teda James a zeptal se mě jestli nemůžu jít s jeho sestrou do Prasinek a jelikož seš to ty tak jsem souhlasila a řekl že v jedenáct tu budeš čekat ale nejdivnější na tom je že mi řekl Lili a taky že tě nikdo nepozval takovou hezkou a chytrou holku to nechápu a co si chtěla dělat když si nechtěla do Prasinek,, "Jít do knihovny je to fajn místo,, "Seš horší jak Lili a Remus dohromady trávíš v tý knihovně všechen svůj čas a už se připravuješ od září na NKU sis,, "No právě teprve od září já doufala že budu mít ještě rok,, "Ježiši nemluvte tu o zkouškách a pojďte. jen jsem protočila oči nad Siriusovou netrpělivosti.

Už se vracíme do hradu Prasinky byly krásné ale nejvíc se mi líbilo knichkupectví a medový ráj. Najednou ucítím za krkem štiplavou zimu rychle jsem se otočila abych věděla kdo mi dal za triko sníh i když jsem to věděla úplně přesně. James. Chce mít bitku tak jí bude mít ladným pohybem ruky jsem si nabrala sníh ze kterého jsem následně udělala sněhovou kouli kterou jsem na něj hodila a trefila jsem se do obličeje. Začal si rychle dávat sníh z obličeje a já se musela začít smát nad jeho výrazy.

12.11.2020  23:38

Kdo? Jeho sestra! [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat