V tom kupé byla Belatrix, co po mě ten blázen chce. Sice jí říkám blázen ale bojím se jí ale nedávám to najevo. "Co tu běháš sama pískle copak už nejsi pod ochranou Pobertů nebo kdo že to je,, zamračila jsem se na ní. "Ach vlastně ty nemůže mluvit, jaké to je vědomí že tě kousl vlkodlak,, vykulila jsem na ní oči jak to může vědět, zase se ušklíbla. "Pán zla ho na tebe poslal a taky mi řekl že mám dát pozor na to aby ses nenaučila ovládat infantem draco,, zapojila jsem svůj mozek a snažila se zjistit co to je dítě draka. O té moci jsem nic nečetla ani jí neznám odkud tím pádem je. "Nesnaž se stejně na nic nepřídeš,, ušklíbla se na mě a pak nasadila vražednou masku. "Měla bys ses přestat bavit s těmi lvíčati nechceš vědět co by se ti mohlo stát,, mě to klidně na bolest si stejně musím začít zvykat. Rozhodně jsem zavrtěla hlavou. Znovu se na mě ušklíbla. "Na sobě ti asi nezaleží co tak co kdyby se stalo něco tomu tvému bráchovi,, znovu jsem zavrtěla hlavou on by se dokázal zachránit a taky Black by mu určitě pomohl. "Tak Lupinovi a té šmejdce Evansové,, tak teď jsem se bála hlavně o Lili. Proboha co mám teď dělat, chvíli jsem usilovně přemýšlela ona to určitě udělá. Nahlas jsem si povzdechla a kývla hlavou jako že to udělám. "Věděla jsem že budeš rozumná a teď zmiz z mého kupé,, vyštěkla. Jako věrný pejsek jsem jí poslechla a rozešla se z jejího kupé. Nevěděla jsem co budu dělat oni jsou moji jediní přátelé. Najednou je vidím v jednom kupé rychle kolem něj projdu a zcela ignoruju volání Jamese. I když mě to stojí spoustu sil tak jsem došla na konec vlaku kde bylo volné kupé nečekala jsem ani vteřinu a zapadla do něho.
Zbytek cesty jsem byla ve svých myšlenkách. Když jsem vyšla z vlaku tak mě zastavil James. "Proč sis k nám nesedla volal jsem na tebe,, jen jsem pokrčila rameny a obešla ho nepotřebovala jsem aby zjistil že se něco děje. Při mé smůle si sedli do stejného vozu jako já. "Proč si mi neodpověděla sis,, koukla jsem se na něj pohledem no hádej a on zmlk. Zbytek cesty do hradu byl z ticha. Když jsme přijely tak na se na mě pokusil promluvit ale já ho ignorovala a odešla do Havraspárské věže. Na večeři jsem nešla neměla jsem hlad. V půlce cesty se přede mnou zjevila Belatrix. Co ta holka zase chce. Ne oprava to není holka to je ďábel. "Co jsem ti říkala o bavení se s těmi lvíčati,, zasyčela na mě jako hlad "Víš všechno se trestá a já si nenechám ujít příležitost někoho mučit, CRUCIO,, pod náporem bolesti jsem spadla na zem. Po hodně dlouhé době bolest přestala, teda asi to byly jen tři minuty ale mě se to zdálo nekonečné ještě že jsem nemohla křičet. "Jestli o tom někomu řekneš tak to bude horší zítra přídeš do umívarny uplakané uršuly jasné,, jen jsem přikývla. Po tom co odešla jsem se asi pět minut snažila vzpamatovat a pak jsem se vydala na ošetřovnu. "Proboha co se vám stalo,, Hůlkou jsem do vzduchu napsala že o tom nesmím mluvit. Madam pomfreyová to naštěstí pochopila a na nic se neptala a ošetřila mě.
Máte to úplně stejně že když se koukněte na Wattpad tak tam nenajdete kapitolu od příběhu na kterou netrpělivě čekáte.
ČTEŠ
Kdo? Jeho sestra! [Dokončeno]
FanfictionDo I belong here? I don't know. Who I am? I don't know. But I know I'm different. Jmenuju se Katie Victorie Cassandra Potter a tohle je můj příběh. Všechna práva náleží J.K.Rowlingové krom mých vlastních Příběh čtěte na vlastní nebezpečí JE TO MOJE...