Poděkování a otázka

266 12 3
                                    

Prosím přečtěte si to do konce nebo aspoň dole tu otázku děkuju.
Na začátek jsem ráda že jsem tuhle knížku dokončila i když mě to stálo hodně nervů s rodiči ;).
V některých kapitolách jsem třem lidem chtěla poděkovat věnováním ale teď chci poděkovat všem že jste to dočetli a že jste to a tou knížkou nevzdali hned po první kapitole kdybych vás tu měla vyjmenovat tak bych na někoho určitě zapomněla. Proto tobě čtenáři děkuju❤️. Nikdy jsem nepsala poděkování proto doufám že jsem se vyjádřila správně a že víte že jsem opravdu ráda jen za to že jste to přečetli. Teď k příběhům ze začátku jsem to plánovala tak že Cassandra bude mít zvláštní moc a že bude pán zla tu moc bude chtít, taky jsem plánovala to že skočí před někoho z nich aby ho ochránila před kletbou ale zároveň jsem i plánovala to že přežije to všechno hned ze začátku ale spoustu věcí jsem si musela vymyslet v průběhu příběhu a musím říct že to ten příběh určitě oživilo. Jsem si jistá že na Wattpadu je spoustu jiných příběhů které jsou určitě lepší než ten můj ale Za pokus to vždycky stojí. Tohle je můj první příběh který jsem dopsala, v konceptech jich mám spoustu u kterých jsem napsal pár kapitol a jen tenhle jsem dopsala doopravdy a jak už jsem  jednou napsala jsem za to ráda. Ještě jednou opravdu moc Děkuji.

OTÁZKA:

Chtěly byste druhý díl je tu spoustu nevyšetřenéh. Třeba kdo je Cameron nebo kdo jsou ti lidé ve  vzpomínce.

Tento příběch mi přirostl k srci od začátku jsem plánovala že bude jiná a že se o ní bude Remus zajmat. Dokonce jsem plánovala i to že  umře ale řekla jsem si že by měla žít aspoň na nějakou dobu. Celkově  jsem ani neplánovala že ho dopíšu ale stalo se a já jsem ráda že jsem ho dopsala. V takových věcech nejsem dobrá prostě děkuji. 

Kdo? Jeho sestra! [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat