Probouzím se s hroznou bolestí hlavy. Proboha co jsem to prováděla. Najednou se mi vybavil celý včerejšek. Proboha já ho líbala. Vymrštila jsem se do sedu a rozhlédla jsem se po pokoji abych se ujistila že jsem ve svém. Naštěstí jsem ale jak jsem se sem dostala poslední co si pamatuju je to jak se odtahuju protože mi došel vzduch.
Najednou slyším zaknučení z vedlejší postele. Koukal jsem se tam a vidím že se tam Al zmateně rozhlíží. "Už nikdy nebudu pít,, potichu jsem se zasmála. "Přesně to si říkám, ale stejně to nesplním,, nic na to neřekla ještě že je víkend. Lehla jsem si zpátky do postele. "Nevíš kdo nás dostal na kolej,, " To fakt nevím ale vím že jsem viděla jak si líbala Remuse tak co mi na to řekneš,, "To si taky pamatuju a nevím byla jsem omámená alkoholem,, "Jasně a neříká se že když jseš pod vlivem alkoholu tak děláš věci které dělat chceš,, "A to si myslíš že ho chci líbat jako je hezkéj a jeho rty jsou sladké ale je to Rem kamarád mého bratra,,
"Ty si se do něj zamilovala to je jasné,, jen jsem protočila očí ale nic jsem nenamítala protože si tím nejsem jistá. "Ale no a co že je to kamarád tvého bráchy,, Dál jsme už nemluvily a já po chvíli ušla. Probudila mě až Al která se mnou třásla. "Co je,, "Remuse nám donesl lektvar proti kocovině,, podala mi ho a já jsem ho okamžitě vypila protože mě pořád bolela hlava. "Jo a čeká na tebe ve společenské místnosti,, laškovně na mě zamrkala. Po tom co se mi přestal točit svět jsem se oblíkla a učesala si vlasy. Potom jsem seběhla schody a rozhlédla se. Uviděla jsem ho na sedačce u krbu. Přisedla jsem si k němu. "Ahoj chtěl si se mnou mluvit?,, "Jo hele ten včerejšek -,, "Nic to nebylo jen úlet neřeš to jo,, "To jsem rád že to vidíš stejně bál jsem se že budeš na mě naštvaná,, "Chápu tě a taky nemůžu,, usmála jsem se na něj i když jedna část ve mě chtěla křičet. "Přátelé,, kývla jsem " Přátelé,, " No já už půjdu kluci budou potřebovat lektvar,, "Dobrého ahoj,, "Ahoj,, rozloučil se se mnou a odešel. Vyběhla jsem schody do ložnice a u postele jsem si zatáhla závěsy. Srdce mě bolelo ale já to ignorovala nesmím dovolit se zamilovat. Už teď moc riskuju nejn svůj život ale i životy ostatních. Přála bych si aby se čas aspoň na chvíli zastavil. A v tu chvíli jsem to pocítila lehký závan vzduchu který voněl jako lesní ovoce. Počkat cože. Zvedla jsem se z postele a rozhlédla jsem se všechno vypadalo v pořádku až na to že Al stála na jednom místě bez sebemenšího pohnutí. Ani nedýchala proboha co se to děje když jsem si říkala že jsem jiná nemyslela jsem že až tak. Přála jsem si aby se zastavil čas tak si asi musím přát aby zase běžel. Tak jo to zvládneš musíš. Přeju si aby čas zase běžel. Měla jsem chuť dodat a protékal mi mezi prsty. Koukla jsem se na Al která se na mě koukala jak na ducha. "Jak si to udělala,, Na chvíli jsem se zděsila ona ví že jsem zastavila čas ale jak by mhla ale pak mi to došlo předtím jsem byla v posteli. A v tu chvíli jsem se rozhodla musím to někomu říct ale komu.
ČTEŠ
Kdo? Jeho sestra! [Dokončeno]
FanfictionDo I belong here? I don't know. Who I am? I don't know. But I know I'm different. Jmenuju se Katie Victorie Cassandra Potter a tohle je můj příběh. Všechna práva náleží J.K.Rowlingové krom mých vlastních Příběh čtěte na vlastní nebezpečí JE TO MOJE...