Pohled Siriuse
Dneska mi přišla správa od matky že se koná další čistokrevný ples. A dneska přesněji řečeno hned po obědě, poslala mi k tomu oblek a lísteček že tam půjdu jinak na mě pošle Bellu. Řekněme že mi to je jedno nepůjdu tam tak či tak. Právě se o tom bavím s Jamesem Remus tu s náma není vlastně se s náma už moc nebaví hodně času teďka tráví s Cassandrou a Alicí. James říká že je to dobře protože jí prý potřebuje mít pod dohledem. A Peter ten jenom jí a jí. Najednou do pokoje vešel Náměsičník, vypadá zadumaně a ublíženě. "No konečně pojď se k nám připojit nadávame na mojí matku.,, "Co se stalo,, "Ale nějaký ples a prý jestli tam nepůjde tak na něj pošle Belatrix,, odpověděl za mě Dvanácterák. "Tak to ti doporučuji jí poslechnout protože teď do jejich party patří i Cass,, "COŽE,, zakřičel James "A proč bych se jí měl bát,, zamračil jsem se na něj. "Protože umí zastavit čas a spoustu dalších věcí tak jako James a taky vím proč se s náma přestala bavit je to kvůli Belle vyhrožovala jí že nám ublíží a spoustu dalšího,, Tak teď mi to všechno zapadlo do sebe ale pořád mě trápila jedna otázka. "Tak proč je s tou bandou pitomců,, "Nevím něco jí udělali není při sobě vypadá jako kdyby měla v sobě drogu,, Přemýšlel jsem nad tím ovládat jí samozřejmě můžou ale jak. "Řekneme to Brumbálovi,, vychrlil James. Ale Remus zavrtěl hlavou. "S tím musíme udělat něco sami Brumbál by nám sice poradil ale nepomohl nevím proč ale nějak to vím možná že to je test jestli jsme shcopní jí pomoct a jestli opravdu patříme do Nebelvíru,, Celý to bylo zmatení ale věřily jsme Remusovi vždycky měl pravdu teda skoro vždycky.
Procházel jsem krbem jako první protože jsem měl prý podle matky s Regulusem přivítat hosty. S kamennou tváří jsem vedle ní stál a odpočítával minuty kdy už to skončí. Najednou k nám zamířila moje sestřenka s tou její partou ale sebou měly někoho navíc chvíli jsem nedokázal poznat kdo to je ale jakmile jsem zahlédl ta vlasy tak jsem zjistil že je to Cassandra. Oblečená byla v modrých šatech přes které byla krajka a v pásu měla mašličku. "Paní Blacková,, "Katie vítám tě moc ti to sluší zastupuješ svojí kolej,, Zeptala se má matka a mluvila k ní víc milé než k mému bratrovy.Cassandra kdysi alergická na svoje první jméno jí odpověděla bez špetky emoce "Děkuju vyhrabala jsem to ve skříni a ano jsem pyšná na to že jsem v Havraspáru,, "To ano nepozdravíš moje syny,, "Ach ano omlouvám se Regulusi ale pokud dobře vím tak on mě má pozdravit první,, "A zároveň dobře vychovaná a proč né mého druhého,, "Krvezradce nezdravím paní Blacková,, Matka se pousmála matka se pousmála co to sakra znamená. Potom Cassandra za doprovodu zmijozelské party. Remus měl pravdu ovládají jí a její oči vypadají jako kdyby byla pod drogou.
ČTEŠ
Kdo? Jeho sestra! [Dokončeno]
FanfictionDo I belong here? I don't know. Who I am? I don't know. But I know I'm different. Jmenuju se Katie Victorie Cassandra Potter a tohle je můj příběh. Všechna práva náleží J.K.Rowlingové krom mých vlastních Příběh čtěte na vlastní nebezpečí JE TO MOJE...