22

302 15 0
                                    

Kluci už si obouvali brusle a já se na ně úzkostně podívala popravdě bála jsem se jít na led . "Notak sis snad nechceš abych ti ty brusle obul a zavázal a pak tě jako malou vzal za ručičku a jezdil s tebou,, "Oba víme že to Jamesi neuděláš, tak jako že do knihovny nevkročíš i kdyby tam na tebe čekala Lili a to sama od sebe,, ušklíbla jsem se na něj protože to byla pravda to místo nesnášel a nikdy do něj nevkročil prý by se radši zabil. Jenže jsem ho předsenila protože mi ty brusle doopravdy začal obouvat.  Pak mě vzal za ruku a vedl mě k ledu. "Ne Jamesi prosím udělám cokoliv,, "Cokoliv, cokoliv?,, "Jo ale nebudu muset na led to je moje podmínka,, "Hm víš co ne to tě radši uvidím na ledu,, A už mě zase tahal k ledu pak na něj najel a mě vzal sebou. Jel se mnou do prostředka a pustil mě, a odjel ke kraji a začal se na mě pobaveně dívat. Snažila jsem se pomalu rozjet ke kraji ale vůbec mi to nešlo. Když jsem asi po desátý padala tak mě někdo chytil a postavil zpátky na led. Když jsem otočila hlavu abych Jamesovi něco pěkného řekla. Tak jsem místo Jamese uviděla úplně neznámeho kluka který vypadal zatraceně sexy. "Mmm díky za záchranu,, "Není za co,, zářivě se na mě usmál a mě se podlamovaly kolena. Ne nebudu taková kvůli klukovi. Zakázala jsem si v duchu. Ale mohl by to být mudlovský kamarád. "Jak se jmenuješ nikdy jsem tě tu neviděl,, "Cassandra ale říkej mi Cass na já nechodím na kluziště neumím jezdit,, "To vidím padala jsi hodněkrát, jen tak mimochodem já jsem...,,"Cass sestřičko jseš v pohodě nic se ti nestalo,, najednou se tu oběvil Jamese a začal se mě vyptávat. Taky se mnou jel pomalu ke kraji. Když jsem otočila hlavu abych tomu klukovi aspoň zamávala už tam nebyl.


"Co to jako bylo,, zeptal se mě James když jsme přišli domů. "Co by mělo jen jsme si povídaly,, pronesla jsem s nevinným úsměvem. "Vždyť tě balil oň tě balil, to se nesmí opakovat nemůžeš přece chodit a balit kluky přece nebudeš jako Sirius nebo hůř budeš s klukem jako Sirius to bych asi nepřežil,, "Hej to bylo zlý a kdo by se mnou jako nechtěl být,, "Všichni,, odpověděla jsem mu na dotaz. "Jamesi já ho ale nebalila jen jsme se představovali,, "Jo ale byly jste u sebe moc blízko takže to jako představování nevypadalo ježiši ani si nechci představovat co by se stalo kdybych nepřijel nejspíš by ste se někdě muchlovali což je divná představa a taky pěkně nechutná vždyť ti je čtrnáct,, "No právě Jamesi každá holka by měla už kluka a já ne,, nečekala jsem na odpověď a prostě se vypařila do pokoje kde jsem chtěla strávit zbytek dne. Ještě večer se chtěl James dostat do mého pokoje ale měl smůlu protože jsem se zamkla.

29.11.2020


Kdo? Jeho sestra! [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat