Celý den jsem Lili učila na Klavír. Šlo jí to byla talentovaná, ale říká že na mě nemá. Teď je večer dneska je úplněk čas si ověřit teorii že je Remus vlkodlak. Čekala jsem do doby než Lili usne a potom jsem se vyplížila z pokoje. Rychle jsem vyběhla ven kde jsem jako vlk běžela do lesa uprostřed na mítince jsem se proměnila zpátky na člověka. Ještě tu vlkodlaci nebudou je brzo. Začala jsem se procházet abych se nějak zabavila. Najednou jsem uslyšela zakřupání větviček. Potichu jsem se vydala za zvukem, ocitla jsem se u mítinky na které stáli kluci a podpírali bledého Remuse. Takže je to pravda je vlkodlak jen se nesmí James dozvědět že jsem tu byla.
Chvíli jsem je sledovala ale pak jsem se rozhodla že půjdu zpátky. Neměnila jsem se ještě jsem nemusela. A to byla chyba. Už jsem byla v půlce cesty zpátky když jsem zaslechla jak za mnou někdo jde hrůzou jsem strnula a doufala že je to zvíře jak naivní jsem. Najednou mi škubul hlavou dozadu a kousl mě do krku. Zakřičela jsem pak mě pustil a to poslední co jsem viděla byl obličej šedohřeta.
Pohled Jamese
Po tom co se Remus proměnil byl v klidu jenom ležel a nic nedělal. Po chvíli ale jako by ožil a začal utíkat do lesa. Trvalo mi celkem dlouho spracovat proč tak náhle, ale jakmile jsem se vzpamatoval jsem se rozběhl za ním. Netrvalo dlouho a ucítil jsem dalšího vlka a pak dívčí parfém... parfém od Cass běžel jsem rychleji teda jestli to ještě šlo a když jsem dorazil na místo byl tam Remus a bojoval s nějakým vlkodlakem a za nima ležela na zemi Cass v bezvědomí a s kousancem na krku. Proboha doufám že jí nekousnul Remus asi by se přes to nepřenesl. A pak mi to došlo moji sestru ten druhej vlkodlak kousnul pohltil mě takový vztek že jsem začal útočit na toho věčího bylo mi jedno kdo to je musel jsem ten vztek vybít ze sebe. Sirius se ke mě přidal. Po chvíli se vlkodlak stáhnul a odběhl pryč. Po chvíli se Remus začal měnit zpátky popravdě jsem se o to ani nezajímal jen jsem se proměnil zpátky na člověka a začal brečet, pomalu jsem došel k ní došel vzal jí do náruče a otočil se na kluky Remus byl trochu mimo ale byl dost při vědomí aby postřehl že je něco blbě.
Domů jsme přišli tak ve tři ráno, v obívaku byla Lili ježiši jen to ne nic nehodlám vysvětlovat. Položil jsem Cass na pohovku a šel pro lekarničku něvěděl jsem co mám dělat ale věděl jsem že nic moc nezmůžu. Pestí jsem uhodil do Linky byl jsem naštvanej že jsem jí nedokázal uchránit, ve škole před zmijozelskýma a teď před vlkodlakem. Najednou mě objala Lili otočil jsem se a objal jí zpátky a rozbrečel jsem se jak malí mimino.
6.12.2020
ČTEŠ
Kdo? Jeho sestra! [Dokončeno]
FanfictionDo I belong here? I don't know. Who I am? I don't know. But I know I'm different. Jmenuju se Katie Victorie Cassandra Potter a tohle je můj příběh. Všechna práva náleží J.K.Rowlingové krom mých vlastních Příběh čtěte na vlastní nebezpečí JE TO MOJE...