36

282 15 0
                                    

Do třídy jsem přišla dvě minuty před zvoněním Remus hned se zvoněním. Al na mě hodila pohled že jí pak všechno vysvětlím. Sedla jsem si do volné lavice později si ke mě přisedl Remus. Na venek jsem nejevila žádný zájem ale uvnitř jsem zaupěla to mě nenechá i když ne že by mi to vadilo. Al se ne mě šibalsky usmála a já se na ní zamračila a tím jí naznačila ať se nepokouší něco na to říkat. Do třídy vstoupil profesor Křiklan. "Tak třído dneska si na někom skusíme lektvar lásky který jste včerá míchaly ve dvojicích,, věděla jsem přesně čí lektvar to bude. "A jelikož včera měla nejlepší lektvar slečna Evansová tak si vezmeme její teď jen vyberu dvojci,, Chvíli se rozhlížel po třídě a já vduchu pronášela ať to nejsem já. Ale jak to tak bývá tak když si něco nepřejete tak se to stane. "Tak třeba slečna Potterová a pan... Lupin,,  Al měla co dělat aby nevyprskla smíchy a já se tvářila vyrovnaně ale uvnitř jsem křičela. Přešla jsem dopředu a dívala se do země. Profesor mi podal lektvar a já se donutila ho hned vypít. Hned jsem pocítila jeho účinky.  "Ó má nejmilejší Cass ani slovama nedokážu popsat tvojí krásu, proč si tak odtažitá,,  "Můj milí Remusi důvod znáš  ale jsem bezhlavě zamilová do jedné jediné osoby která o tom neví,, "Řekni mi jsem to já,,  "To už by stačilo,, najednou mi do ruky něco vrazil "Vypíte to hned,, Na nic jsem nečekala a hned jsem to vypila.

"Cože jsem dělala,, "Balila jsi Remuse,,   "Ne to v žádném případě,, "Dobře tak já to nechám být ale musíš mi říct kam jste šli a co jste dělali.,, "Řekla jsem mu ty víš co,, "A co on na to,, "Že se s ním budu bavit ale že až mi něco udělá tak mu to mám říct,, "Páni ten tě asi musí mít rád,, jen jsem protočila oči a nic jsem na to neřekla.  Celej den jsme se o tom incidentu nebavily a já se stranila lidí. Pro jistotu nikdy nevíte co o vás říkají. 
Další den se nic důležitého nedělo, zato teď je víkend a dneska je Famfrpálový zápas. Nebelvír proti Mrzimoru. A díky toho že je víkend tak můžu spát. Teda do té doby dokud mě Al nevytáhla z postele. "Ty ještě spíš okamžitě se zvedej a padej se najíst dneska se hraje zápas a ty musíš povzbuzovat tvého bratra,, "Nech mě ještě spát,, "Ale notak bude tam Remus,, "Omyl ten bude v knihovně,, "Kdybys byla na snídani tak bys věděla že ho kluci překecali aby na ten zápas šel,, "No a co mě to nezajímá,, lžu zajimá mě to opravdu hodně. "A i kdyby tak ty tam budeš s náma,, "Mám rande,, "A nebojíš se že mu ublížíš,, "On to ví a nevadí mu to víš jak jsem ti zakazala se mnou být přes úplnky tak to proto že i on je zvěromág,, "Páni to jsem nevěděla ale kdyby jsi mi to nezakázala tak bych nemohla zachraňovat kluky,, "Pravda bez tebe by byli někde,, Ano ví to a to vlastně díky toho že se na ošetřovně míjí s Remusem.

Kdo? Jeho sestra! [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat