2 ✔️

1.2K 47 0
                                    

Probudila jsem se s bolestí hlavy ale nejen jí ale i nohy pořád jsem byla ve své vlčí podobě nikdo u mě nebyl. Pomalu jsem se zvedla a začala jsem kulhat z lesa ven naštěstí jsem nebyla daleko od konce lesa. Jakmile jsem vyšla ven tak jsem si všimla že se začíná stmívat nikde jsem nikoho neviděla. Zavyla jsem aby věděli že tu jsem a začala jsem kulhat k domu, najednou z něj někdo vyběhl to jsem ale moc nevnímala protože jsem se složila na zem v bezvědomí

Probudila jsem se ve svém pokoji vůbec jsem si nepamatovala co se stalo poslední týden. "Cass,, zareagoval hned James. "Ahoj Jamie co se děje?,, "Počkej ty si nic nepamatuješ,, "Ne jen poslední týden zbytek jo vím že jsem čekala na dopis z University of Cambridge vždyť víš jak moc na ni chci,, "Ne vždyť tvoje vysněná škola jsou Bradavice,, "Myslíš tu vymyšlenou školu Čar a kouzel Jamesi kouzla neexistují ty sám jsi mi to říkal před dvěma roky tak tu že mě nedělej blbce,, Nic mi na to neřekl a odešel dolů já jsem byla stále pobavená.

Pohled Jamese

Jakmile dořekla tu větu tak jsem se zvedl a šel za kluky do obýváku. Přisedl jsem si k nim, a ignoroval jejich zmatené pohledy a snažil se to v hlavě urovnat. Najednou se Náměsíčník zvedla odešel nahoru najednou se z pokoje ozval řev rychle jsem vyběhl schody do sestřiného pokoje a to co jsem tam viděl mě fakt pobavilo. Náměsíčník stál s rukama nad hlavou a Cass na něj mířila knihou . Vedle mě se ozval smích. "Jamesi kdo jsou ti kluci já myslela že se bavíš s Danielem a Maxem,, "S kým že se bavím,, " No přece s těma blbečkama se kterými pořád vymyslíš ty vtípky u nás na škole,, "Sorry sis ale tohle jsou moji kamarádi ty máš jen vygumovanou hlavu asi černou magií takže já jdu za rodičema a oni tě pohlídají spoléhám hlavně na tebe Reme protože jestli se jí něco stane bude to na tebe,,. " Jamie víš že nemáme otravovat rodiče když jsou na úřadě,, "Na jakým úřadě proboha vždyť rodiče pracuji jako Bystrosoři na ministerstvu,, Jakmile jsem to neřekl tak se začala smát jak pominutá "Bratříčku nezačínej zase s tím že kouzla existují je to blbost,, "Fakt tak jak vysvětlíš tohle,, byl jsem už dost naštvaného tak jsem vytáhl hůlku a použil na ni aguameti jakmile ji polila voda tak se na mě podívala a v jejich očích se trávil strach. Začala křičet a utíkat na zahradu. Vzpamatoval jsem se jako první a utíkal za ní za mnou běžel Remus. Když jsem byl kousek za ní tak jsem na ni skočil abych jí zastavil snažila se spot mě vyprostit ale já jsem ji nenechal. V tu chvíli ke mě přiběhl Remus.
"Pustě mě prosím,, "Ale neutečeš jasný,,. "Co se s tebou stalo brácho vždyť si mě vždycky chránil ty nejsi můj brácha, můj brácha je hodný podporuje mě a hraje fotbal a na kouzla nevěřil,, to mě dostalo myslí si že nejsem její bratr ani jsem si neuvědomil že jsem z ní slezl. Najednou na mě někdo zařval ale já jsem nikoho nevnímal byl jsem mimo z to ho co řekla. Najednou mě někdo praštil do hlavy když jsem vzhledu tak jsem viděl Siriuse jak se na mě mračí a Remuse který měl Cass v náručí a šel s ní pomalu dovnitř.

2.11.2020

Kdo? Jeho sestra! [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat