16

374 25 1
                                    

Pohled Remuse

Se Síriusem procházíme hrad a hledáme Cass celý den jí nikdo zase nemůže najít ani já nevím kde je a pomalu mě to dohání k šílenctví. Najednou z poza rohu výjde no konečně vážně jsem myslel že skončím jako James který nervózně pochoduje po pokoji. "No konečně jsme tě našly James už šílí a Remus k tomu neměl daleko,, nic jsem mu na jeho poznámku o tom že k tomu nemám daleko neříkal a chtěl jí obejmout ale ona se mi zhroutila do náruče. Tak teď jsem byl vyděšený k smrti.

Už je to den co omdlela a nikdo neví co jí je poppy si jí nechala na ošetřovně James je z toho špatný ale na hodiny zatím chodí pravidelně jen čekám kdy u ní bude sedět celé dny  a noci a doufat že se probudí.  Popravdě  taky jsem z toho špatný hodně často nad ní přemýšlím což mě dost mate." Pane Lupine odpovíte mi na otázku,, "Prominte pane profesore nedával jsem pozor zopakujute mi jí,,

O týden později

 Už týden je Cass v bezvědomí někdy  začne křičet na celou školu hlavně v noci spousta z nás nemůže spát. James už se z ošetřovny nehne i já už trávím noc na ošetřovně. Sirius to moc neřeší a Peter o tom asi neví. Právě sedím v knihovně a snažím se učit na NKU ale nedokážu se soustředit. Zaklapl jsem knihu a povzdechl si. Nedokážu se soustředit nechápu jak se mi mohla za tak kratkou dobu dostat pod kůži. Vždyť jsem si k tělu nikoho tak moc nepustil. Najednou začala zase křičet. Je to nesnesitelné ještě když vím že s tím nemůžu nic dělat. Zvedl jsem se z křesla a pomalu jsem se rozešel ven z hradu abych jí nemusel poslouchat. Asi  hodinu jsem se procházel po pozemcích školy. Rozhodl jsem se že se stavím za Hagridem dlouho jsem za ním nebyl. Zaklepal jsem na dveře od jeho Hájenky. "Remusi moc rád tě vidím, dlouho jste se za mnou nestavily. "Ahoj Hagride promiň ale hodně se toho stalo James je na prášky já se nedokážu soustředit a Sirius to moc neřeší ale taky je z toho špatný kvůli tomu že s ním každý den nevymýšlí blbosti, "No jo o Cass jsem slyšel jak jí je,, "Pořád stejně žádná změna bohužel ale doufáme že se brzo probudí,, Zbytek návštěvy jsme se snažily si povídat o veselých věcech. Když jsem se vrátil do Hradu byl čas večeře. Cass už nekřičela za což jsem byl rád. Cestou do velké síně jsem vyzvedl Jamese na ošetřovně snažil jsem se na ní nepodívat ale jeden pohled na její bezvládné tělo jsem si odpustit nemohl. Jak moc bych chtěl vědět co jí je a jak jí pomoct.

15.5.2020


Kdo? Jeho sestra! [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat