Chloe Moretzová
Jako Katie Viktorie Cassandra PotterJe jí čtrnáct narozdíl od svého bratra je chytrá hodně chytrá nestuduje v Bradavicích ale kdyby ano tak si každý myslí že bude v Havraspáru. Je malá ale za to mrštná je to zvěromág mění se ve vlka zároveň ale umí kouzlit bez hůlky o tomto tajemství moc lidí neví vlastně to ví jenom její bratr. Od děctví má kamarádku která je o rok starší a nese sebou spoustu tajemství.
Robbie Jarvis
Jako James Flemont PotterJe to brácha Cass je její opak místo toho aby měl dost rozumu tak furt vymýšlí žertíky. Ale to je asi jediná špatná stránka, jinak je milý pozorný a má slabost pro Lili jeho nejlepší kámoš je Sirius Black. Stejně jako jeho sestra je zvěromág ale narozdíl od ní se to musel naučit
Ben Barnes
Jako Sirius Orion BlackSirius je nejlepší kamarád Jamese a je to Bradavický Cassanova neboli děvkař. Taky moc nedospěl spíš pořád zůstal dítětem vtípky jsou na jeho děním pořádku. Když chce tak umí být i citlivý ale spíš ne .
Andrew Garfield
Jako Remus John LupinTřetí z pobertů. Je to vlkodlak. Je nejchytřejší z kluků. Narozdíl od Jamese a Siriuse Je spíš knižní typ. Má rád čokoládu, jeho nejoblíbenější místo je školní knihovna. Je na každého milí ale moc lidí si k sobě nepouští a taky se bojí zamilovat. Nese sebou spoustu bolesti a tajemství.
Karen Gilian
Jako Lili EvansováJe to milá holka už pět let jí štve James Potter. Když se blíží zkoušky tak to trochu přehání s učením. Její dobrý kamarád je Severus Snape který je ze Zmijozelu. Ráda se učí a chodí do knihovny kde si občas povídá s Remusem který je podle ní jediný z té jejich bandy normalní.
Keira Knightley
Jako Alice DenverJe to knihomolka chodí do Havrasparu do pátého ročníku. Když byla malá seznámila se s Cassandrou a od té doby jsou kamarádky. Má takové tajemství je vlkodlak. S Cass už se nebaví kvůli tomu že si myslí že je mrtvá. Bojí se že někomu ublíží přesto ale dělá jako že je obyčejná puberťačka která jediný z čeho má strach je jak zvládne NKÚ.
2.11.2020
ČTEŠ
Kdo? Jeho sestra! [Dokončeno]
FanfictionDo I belong here? I don't know. Who I am? I don't know. But I know I'm different. Jmenuju se Katie Victorie Cassandra Potter a tohle je můj příběh. Všechna práva náleží J.K.Rowlingové krom mých vlastních Příběh čtěte na vlastní nebezpečí JE TO MOJE...