18

375 21 0
                                    

Pohled Cass

Snažím se otevřít oči, ale nejde mi to. Pohnu rukou trochu nahoru abych se chytla za hlavu ale jen ten pohyb u mě vyvolá hroznou bolest hlavy. Slyším že na mě někdo mluví ale nerozumím slovům ani nepoznávám hlas. Po chvíli snažení jsem přestala a upadla do sladkého bezvědomí.

Tentokrát se už neprobouzím do tmy ale do jasného světla. Je tak jasné že musím oči zase zavřít. Zkouším to znovu tentokrát pomaleji a už si na světlo pomalu začínám zvykat. Citím že mě někdo drží za ruce pokusím se otočit hlavu na pravou stranu abych zjistila kdo to je. S překvapením zjistím že mi to jde bez závažné  bolesti. Moji pravou ruku drží James a spí. Otočím hlavu na druhou stranu abych zjistila kdo mě drží za druhou. Zjištuju že je to Remus a štastně se na mě kouká. Pousměju se na něj a otočím se na Jamese. "Jamie stávej,, vyprostila jsem levou ruku z Remova sevření a pohladila Jamese po tváři. "Nech mě spát segra,, "Když chceš mě je to jedno jen na tý židli se nevyspíš moc dobře,, Rychle otevřel oči které na mě vzápětí vykulil pak se v nich zaleskli slzy a hned na to jsem byla uvězněna v jeho obětí. "Prosím tě neumačkej mě jo vždyť jsem tak dlouho v bezvědomí nebyla,, "Byla,  týden a pár dní a nikdo nevěděl co s tebou je,, "Tak dlouho já jsem myslela tak dva dny, jen zakroutil hlavou a znovu mě obejmul. "Co se stalo,, "Nikdo neví šla jsi z knihovny a narazila jsi na kluky a před nima jsi z ničeho nic omdlela,, Řekl James "Jo a James byl na prášky,, přidal Jamesovému vyprávění něco Remus, "A to že ty jsi mě jako malou děsil furt tím že jsi padal z koštěte bylo nic bála jsem se o tebe víckrát než ty o mě,, "Počkej ty si vzpomínáš,, "Jo na všechno úplně na všechno i na to jak..,, Nedořekla jsem to nemohla jsem spustily se mi slzy. James pochopil a obejmul mě pevněji.  Najednou se z kabinetu vyřítila madam pomfreyová. Když doběhla k mé posteli tak se zastavila a v očích jí byl vidět šok následován pochopením a starosti. "Jak vám je slečno,, "Cítím se dobře jen mě trochu pálí ruka,, jen přikývla "Co tu děláte za chvíli vám začíná vyučování,, oba dva jako napovel vyskočily ze židle "Přídeme potom Cass zatím ahoj,, James se nestihl ani rozloučit a Remus ho už tahal na vyučování. Poppy mě skontrolovla jestli mi vážně nic není a když zjistila že ne tak mi řekla že si tu do zítřka ještě poležím. Neprotestovala jsem protože jsem si to potřebovala srovnat v hlavě. Ale docela dost mě pálila ta ruka taky jsem se na ní podívala ale nic tam nebylo. Takže mám zase nad čím přemýšlet. Aniž bych si to uvědomila tak jsem si tu ruku poškrábala. Najednou se na peřině oběvila krabička. Leknutím jsem sebou škubla. Pomalu jsem jí vzala do ruky abych si jí pohrédla, není ničím zvláštní. Otevřela jsem jí a uvnitř  byl...

16.11.2020


Kdo? Jeho sestra! [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat