29

297 15 0
                                    

Když mě popy ošetřila tak jsem jí pokývala hlavou na rozloučenou. Teď se procházím chodbami a rozmýšlím se jestli tam zítra mám jít. Asi jo nevím co by jinak udělala a ani to nechci vědět. 

Druhý den
Právě mířím na snídani, najednou jsem do někoho narazila. Bouhužel jsem to neustála a spadla na zem. "Ježiši promiň já do tebe nechtěla narazi- Cass?,, "Alice co tu děláš já myslela že jsi to nepřežila,, "Chtěla jsem aby sis to myslela,, rychle jsem se vyhoupla a objala svojí byvalou kamarádku. "To nevadí hlavně že jsi v pořádku,, obětí mi opětovala. "Chodíš taky do Havraspáru viď?,, "Jo ale jak vidím tak ty taky,, chvíli nastalo ticho takové ve kterém nevíme co si říct. Ticho jsem prolomila já. "No hele já mám pokoj sama pro sebe a byla bych ráda kdybys ho se mnou sdílela je takovej opuštěnej víš,, "Moc ráda u nás na pokoji jsou samé pitomé holky,, po tom jsme se  rozešly do velké síně. Celou cestu jsme si povídali. Vlastně jsme si povídaly skoro celý den rozdělily jsme se jenom když jsme měli jiné hodiny a pak večer. To protože jsem musela jít za tou Belatrix. Stalo se  to co minule požívala na mě kledbu Cruciatus. Možná se divíteže už mluvím. To protože mi madam pomfreyová dala na to lektvar. Vlastně se teď taky nacházím na ošetřovně. A zase kvůli Belatrix myslím že to takhle bude pokračovat až do konce roku.

Pohled Remuse ještě ve vlaku

Společně s lili jsme našli volné kupé. Po chvíli přišel Sirius a chvilku po něm James. Začal jsem si číst knihu, ale najednou se James zvedl ze svého místa a vyšel do uličky teď koukli jsem se tím směrem a viděl jsem zadá Cassandry. James není zkoušel volat ale vypadalo to že jeho ignoruje. Zdál se z toho být docela zničený, taky kdo by nebyl kdyby se v jednu chvíli jeho sestra chovala úplně v pohodě a v druhou chvíli otočila tak že ho nezná. Když jsme dojeli na nádraží v prasinkách tak jsme jí zahlédli jak vystupuje z vlaku a jde ke kočárum. Naštěstí pro nás jsme nastoupili do stejného jako ona. James se jí ptal co se jí stalo ale ona vypadala že ho ignoruje zahleděl jsem se jí do očí a viděl jsem v nich-smutek? Když jsme dojeli k hradu tak rychle vystoupila a my už jsme ji neviděli.

Druhý den ráno jsem jí viděl jít na snídani s holkou která chodí k nám do ročníku. A když jsem se jí znovu kouknout do očí tak jsem v nich viděl smutek a touhu něco říct. Vyhýbala se pohledu na náš stůl a co mě nejvíc zmátlo bylo že ani když na ní Lily zavolala takže nezareagovala. Myslel jsem že to jsou kamarádky vůbec se mi nelíbí ta její změna nálady ale něco zatím bude znám jí sice krátce ale z jamesova vyprávění nikdy nedělá nic pro nic za nic. Pak jsem si všiml pohledu který na ní vrhala belatrix bylo to něco mezi pohledem nesouhlasným a škodolibou radostí. Že by v tom měla prsty ona. Přece jen by toho schopná byla. Celý zbytek dne jsem o tom přemýšlel a to skončilo tím že jsem vůbec nevnímal klukem kteří se ze mě začaly utahovat že myslím na nějakou holku. Ani neví jak blízko jsou od pravdy.

Kdo? Jeho sestra! [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat