44

255 16 0
                                    

Když se vzpamatoval tak se zeptal zase na tu stejnou věc. "Kde jsi to vzala,, "Vyčarovala,, "Takže už tu moc umíš používat,, "Jo možná,, usmála jsem se na něj. Když se trochu vzpamatoval tak si asi něco uvědomil. Já se vsadím co jsi uvědomil. Že má narozeniny a že bude stoprocentně oslava. "Řekni mi že to není pravda,, zeptal se mě. "Ale je a ty tam budeš muset jít,, "Tak to v žádným případě,, "Budeš muset teda pokud nechceš urazit Jamese což ti nedoporučuju jinak mě naštveš a já zajdu za Bellou že ti může klidně něco udělat,, "To bys neudělala na to mě máš až moc ráda,, prohlásil až moc sebejistě. Ušklíbla jsem se na něj. "A na to jsi přišel kdy prosím tě,, "No dala jsi mi dárek i když jsem ti to zakázal,, pobaveně jsem se zasmála. "Vím  že jsi ho chtěl jen ti to slušnost nedovolila říct,, povzdechl si. "Jakto že máš vždycky pravdu,, naoko zamyšleně jsem se na něj koukla. "Tak to fakt nevím, možná protože jsi hrozně průhlednej...a do pi-,, Rychle jsem se zarazila než jsem stihla doříct to slovo. Víte proč jsem ho řekla protože jsem si na něco vzpoměla. "Co se stalo sprostá jsi byla naposledy kdy jsi zjistila že jsi zmeškala jednu hodinu,, "Asi dvacet minut na mě čeká Al a taky James chce abych šla na oslavu taky,, "Ttak tam nebudu sám no sláva,, zvolal vesele ale zároveň se mi tím posmíval. "Doufám že vezmeš Al,, "Ta spíš vezme mě ale uvidíme se,, rychle jsem se k němu naklonila a dala mu pusu na líčko. Ani nevím proč jsem to udělala ale hned jsem s červenými tvářemi utekla.

 Do společenky jsem došla ještě s trochu růžovími tvářemi. "Ahoj Al promiň že jsem tu tak pozdě zakecala jsem se s Remusem a-,, "To je v poho víc vědět nepotřebuju ale teď je směr pokoj jdeme se chystat na párty jasný,, "Na jakou,, Snažila jsem se hrát hloupou a doufala sem že mě nechá být. Moje přání nebylo vyslyšeno Merline vážně děkuju. To byl sarkasmus kdyby jste to nepoznali. Ona protočila oči a zároveň zavrtěla hlavou. Tímto gestem mi naznačila že mi to nezbaštila. "Tak jo udělej ze mě nějakou sexy kočku ale varuju tě žádný makeup jasný,, "Co to je ale jenom oblečení a vlasy,, povzdychla jsem si ta holka je šílená a umí hodně dobře umučený pohled. "Tak dobře ale jenom trochu,, Ona si poskočila a zatleskala rukama jako kdyby byly Vánoce. Odvedla mě do pokoje kde mě poslala se vysprchovat a sama  šla vybírat  oblečení. Když jsem do pokoje vešla jen v ručníku tak tam seděl Remus. Když mě uslyšel tak vyskočil na nohy a přejel mě pohledem.  Zčervenala jsem a dřív než mohl něco říct tak jsem popadla oblečení a zavřela jsem se v koupelně. Proboha větší trapas se mi stát nemohl. Rychle jsem se nasoukala do bílého tílka které odhalovalo víc ne by mi bylo příjemné a kratásků které sotva končily pod zadkem. K tomu ještě byla světle modrá košile kterou jsem si uvázala kolem pasu,, Už oblečená jsem vešla do pokoje kde na mě čekal Remus. K předešlému incidentu se nevyjadřoval a přešel rovnou k věci. "Přišel jsem vám říct heslo od společenské místnosti a taky ať se tam za mnou stavíš protože tam nechci být celý večer sám a ty určitě taky vítáš někoho s kým se můžeš bavit protože jsem si jistej že Al po půl hodině zmizí,, "Tak jo uvidíme se a to je všechno,,  snažila jsem se mluvit bez emocí ale pořád jsem se před ním trochu styděla a taky se mi chtělo smát protože on vypadal hrozně směšně jak byl ještě vykolenej z předešlé události. "Jo dobře a heslo je chrabrost,, odfrkla jsem si. "To by mě napadlo jako první protože vás to vystihuje,, jen se na mě usmál a odešel.

11.1.2021
Tuhle kapitolu bych chtěla věnovat
Bluber02  sice nevím jestli to ještě čteš ale byla jsi mezi prvníma kteří začali mojí knížku číst.

Kdo? Jeho sestra! [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat