35

275 16 0
                                    

Pohled Cass

Stálá jsem na nějakém hřbitově kolem mě bylo spoustu tel hřmělo a lítaly blesky ale bez deště bála jsem se na nějaký tělo podívat kdyby to byl někdo koho znám najednou se přede mnou objevil pan zla bála jsem se mi chce udělt. Za ním se objevily smrtijedi."Co po mě chcete,, zakřičela jsem na ně. "Ach ani nás nepozdravíš jak  tě to vychovali,, "Co po mě chcete,,  "Tvojí moc, co si to říkala Belatrix že Cruciatus na ní už neplatí,, "Můj pane skuste tu mojí kledbu tu neodrazí,, "Máš pravdu Sektusempra,, Zasáhl mě zelený paprsek a já jsem v bolestech spadla na  zem "Cass,, slašela jsem jak ne mě někdo mluví ale nedokázala jsem se na ten hlas přes bolest soustředit. "Cassandro Potterová okamžitě se probuď,, 

Vystřelila jsem do sedu a zdešeně jsem se koukla na Alici  která mě probudila. "Jsi v pořádku,, Přikývla jsem ale hned na jsem se rozbrečela bylo toho na mě moc. Alice se na nic neptala a jen mě objala. Když už jsem neměla žádné slzy tak jsem se odtáhla a vděčně se na ní usmála. Poté jsem se zavřela do koupelny kde jsem ze sebe udělala člověka. Před vchodem do velké síně jsem narazila do Remuse "Promiň,, zamumlala jsem a co nejrychleji jsem se rozešla k našemu stolu u kterého na mě mávala Al(Alice) . Usmála jsem se na ní a tím jsem jí dala najevo že jsem v pořádku. Asi po pěti minutách na mě Al na mě promluvila. "Remus na tebe zase kouká,,  šeptlake mě. Vzhlédla jsem a zjistila jsem že na mě doopravdy kouká ale jeho pohled něco naznačoval. Po chvíli kývl hlavou ke dveřím. Vykulila jsem na něj oči a pak jsem zakroutila hlavou na nesouhlas. Jen pokrčil rameny  a už semnou nenavázal kontakt. "Hele co to bylo co jste si domlouvaly,, "Chtěl se semnou vidět ale víš že já nemůžu,, "A kvůli které věci,, "Jak to sakra myslíš přece kvůli Bele,, "No já myslela kvůli tomu jak po něm furt pokukuješ,, "  Cože to není pravda,, "Když myslíš,, Společně jsme pak odešli z velké síně ale najednou se Al zastavila. "Buď milá,, "Cože,, Zmateně jsem se na ní koukla "Ahoj Cass pojď si semnou promluvit,, zdešeně sem se otočila na Remuse. On na nic nečekal a rovnou mě chytil za ruku a začal mě někam vést. Předtím než jsme zašli za roh tak jsem Al naznačila že jí zabiju. Ona na mě jen zamávala a nejspíš odešla do třídy. Remus mě odvedl do nějaké dlouho nepoužívané třídy. "Co potřebuješ musím na hodinu,, On na to nic neřekl a jen se posadil na židli. Zvedla jsem na něj obočí. "Popovídat si co by,, "Tak mluv nemám na tebe celej den,, "vím to,, "A co víš,, začala jsem být nervozní protože jsem se bála že příjdu pozdě a ještě k tomu na Lektvary.  On na mě jen koukal. "Na tohle nemám čas otočila jsem se a chtěla jsem odejít ale on se zvedl a připevnil mě ke zdi. Najednou se mi zrychlil dech a naskočila mi husí kůže ne ze strachu ale ze vzrušení. "Víš co tím myslím tak povídej chci to vědět,, najednou jsem si něco uvědomila "Tys nespal že ne,, "Ne potřeboval jsem odpovědi,, všimla jsem si že i on zrychleně dýchá. Mlčela jsem nevěděla jsem jestli mu to mám říct. Najednou si opřel čelo  mé. "Prosím chci to vědět,, ještě chvíli jsem se rozhodovala ale nakonec jsem usoudila že je zbytečné to zapírat. "No víš Belatrix řekla že mám nějakou moc a že se sváma nesmím bavit nebo vám ublíží,, "A co ty modřiny které máš na rukách,, "Jaké modřny,, "Nejsem slepej stačí se pozorně dívat a vidím že áš hlavně na rukou modřiny od čeho,, "Používá na mě zakázanou kledbu, ale nesmíš to nikomu říct nebo vám něco udělá a to nesmím dopustit,, "Dobře ale budeš se semnou bavit vždycky mi řekneš jak ti ublížila nebo kdy jasný ale hned po tom co tě popy ošetří,, "Dobře ale vážně to nikomu neříkej a teď musím na hodinu,,  dostala jsem se zpod něj a rychle odešla s trošku růžovími tvářemi.

Kdo? Jeho sestra! [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat