Ten den jsem si to na příčné užila s Remusem jsem ještě šla pro zmrzlinu a potom jsme šli za ostatními. James a Sirius stáli před výlohou krámku na Famfrpál, básnili o novém koštěti které tam bylo.
Dneska se jede do bradavic. Moc se těším už od sedmi si kontroluju že mám všechno v devět už vodou budím Jamese se Siriusem jelikož nechtěli vstát pak mě půl hodiny naháněli po celém domě což přišlo hrozně srandovní Remusovi. Takže jsem ho taky pokropila vodou jelikož to vůbec nečekal tak chvíli stál jako přimrzlý na místě, celou dobu jsem se to mu neskutečně smála. Jelikož jsem byla moc zabraná do smíchu tak mě překvapilo když mě Remus objal. Výsledkem celého rána bylo to že za pět minut odjížděl vlak a my právě probíhali přepážkou. Rychle jsem se rozloučila s rodiči a šla jsem se pokusit o vytažení kufru do vlaku nakonec mi s ním pomohl Jamese.
Když jsem našla volné kupé byla jsem ponořená do myšlenek ohledně dnešního rána že jsem si nevšimla že se Poberti usadili k ní do kupé. Z myšlenek jí vytrhla ruka která jí mávala před očima. "Hej Cass jsi v poho už patnáct minut čumíš do blba a nevnímáš nás,, "Jo jen jsem se zamyslela,, s lehkým úsměvem jsem si vytáhla nějakou knížku a ponořila jsem se do děje tolik že jsem nevnímala čas. Do reality jsem se vrátila až když mi kluci vzali knížku. "Hej vraťte mi jí,, "Promiň sis ale musíš se převléknout do hábitu a taky koukej už jdou vidět bradavice,, Jakmile jsem uslyšela že jdou vidět Bradavice tak jsem se co nejrychleji otočila k oknu a pozorovala jsem ten obří hrad co budu celých deset měsíců obývat. Těšila jsem se a to hodně, ale hned na to jsem posmutněla, protože jsem si vzpomněla na den kdy jsem zjistila že mi nepřišel dopis z Bradavic. Podle všech jsem to snášela dobře jenže já jsem snad každou noc probrečela a to i další dva roky. "Co tak smutně Cass jsi tu jsi v Bradavicích víc sis zatím nepřála ne?,, "Já jsem šťastná Jamie ale vzpomněla jsem si na Alici,, "Myslíš na tu Alici,, "Jo mohla tu být s náma,, v tu chvíli mi bylo ještě hůř jak jsem dokázala zapomenout na Alici na moji nejlepší kamarádku která byla vlkodlak a nakonec se podřezala. Kouzlem jsem se převlékla a smutně vyšla na chodbu věděla jsem že zavazadla tam mám nechat vlastně všechno co vím mám z knížek i tu osamělost.
Na nástupišti v Prasinkách svolával poloobr prváky. Pomalu jsem se rozešla za ním spousta prváků se na mě dívaly jak na ducha ale já je ignorovala a vydala se za Hagridem jak se nám představil k loďkám. Na loďce jsem seděla s jednou holčičko a jedním klukem oba dva po sobě házeli ošklivé pohledy ale já si toho nevšímala protože mě zaujal přede mnou se tyčící se hrad. Bylo to kouzelné, když jsme v lodičkách přijeli k břehu rychle jsem z ní vylezla. Možná jsem vám to neříkala ale to jezero mi trochu nahánělo hrůzu. Aby taky ne vždyť v něm žijí "mořské panny". U U schodů na nás čekala přísně vyhlížející žena. "Jsem profesorka MCGonagalová a vítám vás v Bradavicích. Za chvíli budete rozřazeni do jedné ze čtyř kolejí jmenují se Nebelvír, Zmijozel, Mrzimor a Havraspár. Vaše kolej pro vás co tu budete bude znamenat něco jako rodinu za každý prohřešek vám body odeberou a za každou správnou věc vám je přičtou nyní mě následujte do Velké Síně,,
(577) slov
8.11.2020Zase jsem se rozhodla opravovat třeba mi to nějakou dobu vydrží
A nejspíš všechny chyby nezmizí ale fakt se snažím
ČTEŠ
Kdo? Jeho sestra! [Dokončeno]
FanfictionDo I belong here? I don't know. Who I am? I don't know. But I know I'm different. Jmenuju se Katie Victorie Cassandra Potter a tohle je můj příběh. Všechna práva náleží J.K.Rowlingové krom mých vlastních Příběh čtěte na vlastní nebezpečí JE TO MOJE...