Potom co jsem docela hnusně odbyla James ke mně přišla profesorka prýtová a dala mi rozvrh pro 5. Ročník
"Paní profesorko myslím že jste se spletla já jsem ve čtvrtém ročníku ne V pátém,,
"Ne nespletla pan profesor Brumbál řekl ať vám ho dám podle něj jste na čtvrtý moc chytrá,, "Aha tak děkuji,, jen se na mě pousmála a odešla dát ostatním rozvrh. Koukala jsem se co máme jako první hodinu a byly to lektvary. Tak jsem se pomalu rozešla do sklepení kam šlo pár děcek z mého ročníku. Dohonil mě Remus. "Ahoj prý si mě pozdravovala ale co se stalo s Jamesem je nějaký divný a ty jdeš s náma na hodinu?,, "Ahoj jo pozdravovala a je divný protože jsem na něj byla trochu hodně hnusná což jsem nechtěla. Jo nějakým záhadným způsobem jsem v pátém ročníku těším se na jeho výraz,, "Přídě pozdě jako každý rok ale jak se máš, a jaká je tvá společenská místnost vždycky jsem chtěl do Havraspáru ale zařadily mě do Nebelvíru,, "Krásná je tam spoustu knížek a velký krb je ve věži a taky je taková světlá a taky vzdušná, budu tam ráda trávit čas jenže nebudu mít s kým neumím se skamarádit já nejsem jako můj bratr nepřijdu za někým a neřeknu čau budeme kámoši,, pronesla jsem s ironií v hlase jen se na mě podíval a s úsměvem zatřásl hlavou. Ani jsem si to neuvědomila ale už jsme stáli před učebnou lektvarů. Těšila jsem se lektvary mi vždycky šly ale Jamesovi ne furt mi říkal že jsem divná a že takhle by se sestra poberty chovat neměla. Dveře do učebny byly otevřené tak jsme vešly dovnitř rozloučila jsem se s ním protože jsem si chtěla sednou dopředu ale on seděl v zadu.Začala hodina a profesor mluvil něco o tom že doufá že jsme si užili prázdniny a že nás víta na lektvarech když se do třídy vřítily kluci, tím myslí Jamese a Siriuse. Ani se neobtěžovali s tím se omluvit a šly se posadit byla jsem sama v lavici takže jsem věděla že si jeden z nich sedmé ke mě doufala jsem že James abych se mu omluvila. Moje prosba byla vyslyšena a ke mě si sednul James.
"Ahoj Jamie zase pozdě,, prudce se otočil na mě otočil. Zašklebila jsem se na něj "Nemáš být ve čtvrtém ročníku sis,, jen jsem se na něj pousmála pak jako kdyby do něj uhodil blesk se rozhlédl a v očích se mu mohlo pochopení. "Chtěla jsem se ti omluvit za to jak jsem na tebe ráno byla hnusná opravdu mě to mrzí,,
"To nevadí v noci byla bouřka chápu to ale udělej ten lektvar který po nás chce jinak budu mít zase troll,, Po ty větě jsem se potichu rozesmála ale nic jsem nenamítala a začala vařit lektvar. Ale ohledně té bouřky od sedmi se jich bojím kdysi jsem je měla ráda ale teď je nesnáším docela smůla že jsme v Anglii.Po tom co jsme jako třetí dodělala lektvar k nám přišel profesor a zkontroloval ho.
"Paní takhle silný lektvar jsem neviděl očekávám že jste ho udělala vy slečno,, "Pane profesore to byla urážka takže jste mě právě urazil,, potichu jsem se rozesmála "Ano pane profesore ten lektvar jsem vařila já,, potěšené se usmál pokýval hlavou a odešel dál. Zbytek dne to bylo podobný učitelé mě chválili a Jamese urazily tím že jsem mladší ale chytřejší.
ČTEŠ
Kdo? Jeho sestra! [Dokončeno]
FanfictionDo I belong here? I don't know. Who I am? I don't know. But I know I'm different. Jmenuju se Katie Victorie Cassandra Potter a tohle je můj příběh. Všechna práva náleží J.K.Rowlingové krom mých vlastních Příběh čtěte na vlastní nebezpečí JE TO MOJE...