Pohled Jamese
Seděl jsem v kupé se Siriusem, Remusem a Cass. Cass s Remusem si četli a já si povídal se Siriusem ale všiml jsem si že Sirius po ní pokukuje. Zamračil jsem se na něj, už jednou jsem mu dal přednášku že na mojí sestru to zkoušet nebude jinak dostane přes hubu. A ona mu řekla že ho nesnáší chápu ho je hezká ale to moje sestra možná tak Remusovi bych dovolil aby s ní chodil. Když spatřili že se na něj mračí tak jen omluvně pokrčil rameny a přestal na ní civět.Právě jsme ve velké síni a koukáme se na nováčky jak zmateně jdou před profesorský stůl s Minnie. Moc jsem to nevnímal jen jsem čekal na to jedno jediné jméno až ho uslyším. Šla jako poslední a na té se stoličce seděla asi 10 minut přál jsem si aby šla k nám do Nebelvíru ale věděl jsem že to tak nebude byla moc chytrá a tady by jí byla škoda. A měl jsem pravdu moudrý klobouk jí zařadil do Havraspáru. Smutně jsem se na ní podíval ale ona mi nevěnovala žádnou pozornost jen šla pomalu ke své nové kolejí. Ředitelův proslov jsem vůbec nevnímal díval jsem se na ní a snažil se s ní navázat oční kontakt jenže ona si mě vůbec nevšímala byl jsem tak mimo že jsem si ani nevšiml že domě Sirius něco hučel. Probral jsem se až když se ona zvedla od stolu a šla za kolenní prefektem. Chtěl jsem jít za ní takže jsem se rychle zvedl na nohy a snažil se k ní prodrat mezi ostatními studenty kteří už mířili na kolej vůbec jsem nevnímal to že jsem nevečeřel je jsem se za ní chtěl prodrat a obejmout a pogratulovat ji. Ale přestupem do velké síně se mi ztratila tak jsem se rozhodl že to nechám na zítřek a spolu se svými přáteli jsem šel do nNebelvírské koleje.
Další den
Ráno jsem šel na snídani se Siriusem, Remus tam už dávno byl. Ale místo abych zamířil k Nebelvírskému stolu jsem zamířil k Havraspárskému kde jsem viděl sestru. "Jak se má moje oblíbená sestra,, "Dobře jak jako oblíbená sestra ty máš nějakou jinou?,, "Ne ty?,, "Ne co potřebuješ Jamesi,, "Jako že jsi v Havraspáru,, "Nevím zeptej se Moudrého Klobouku,, "Přestaň si že mě dělat srandu vím že si sem chtěla, ale povídej jak se máš jaké máš pocity z Bradavic už máš nějaké kámošky?,, "Mám se dobrá Bradavice jsou úžasné a kamarádky nemám ani nechci stačí,, "Ty jseš dneska příjemná co tě žere jseš v Bradavicích,, "Tak si vzpomeň co bylo v noci jo a pozdravuj Remuse uvidíme se ahoj,, ani jsem nestihl nesouhlasit a už mě vystrkala od jejich stolu.
Když jsem došel ke klukům tak na mě hodily pohledy typu co to bylo. "Mám tě pozdravovat Remusi,, "A mě ne,, "O tobě nic neříkala Tichošlápku,, Pohoršeně si odfrknul ale nechal to být zbytek snídaně jsme byli ticho asi to přišlo plno lidem zvláštní. Když k nám přišla profesorky tak jsem si vzal rozvrh zamumlal tiché děkuji a dál jedl. Po jídle jsem se kouknul co máme právě za hodinu a zjistil že lektvary.Když jsme jako obvykle pozdě přišly na hodinu tak náš učitel poslal si sednout k někomu byli tu jen dvě místa a já se rozhodl že se posadí vedle jedné Havraspárské hnědovlásky. "Ahoj Jamie zase pozdě,, prudce jsem se otočil na svoji sestru která se na mě šklebila. "Nemáš být ve čtvrtém ročníku sis,, a pak mi došlo že máme poprvé lektvary s Havraspárem což byla další novinka dne.
ČTEŠ
Kdo? Jeho sestra! [Dokončeno]
FanfictionDo I belong here? I don't know. Who I am? I don't know. But I know I'm different. Jmenuju se Katie Victorie Cassandra Potter a tohle je můj příběh. Všechna práva náleží J.K.Rowlingové krom mých vlastních Příběh čtěte na vlastní nebezpečí JE TO MOJE...