Probudily mě sluneční paprsky naštěstí je sobota. Zvedla jsem se do sedu a koukla jsem se na vedlejší postel kde měla spát Al ale její postel zůstala stejná jako když jsem přišla.
Pomalu jsem se loudala přes společenskou místnost a pořád myslela na to co se stalo. Vešla jsem do pokoje a rozhlédla se kolem Al jsem nikde neviděla asi je u Christiana ano zjistila jsem jak se jmenuje. Jen jsem nad tím pokrčila rameny a vydala se do koupelny kde jsem se jen rychle vysprchovala a hned šla spát.
Tak jako včera jsem nad tím pokrčila rameny a převlékla se do legín a trička. Koukla jsem se do zrcadla a viděla jsem holku které v očích plály veselé jiskřičky. Sáhla jsem si na rty které před pěti hodinami líbal Remus a vzpomněla jsem si na další věc.
S Remusem jsme po tom polibku šly na parket a tancujeme tam ještě teď. Věděli jsme co děláme já měla jenom dva panáky a on jednoho dá se říct že jsme podnapilí v podstatě. "Já už půjdu jsem unavená,, zakřičela jsem na něj protože jinak by mě přes tu hudbu neslyšel. "Tak jo ale půjdu s tebou nehodlám riskovat že se ti něco stane,, nic jsem na to nenamítala a rozešla se k východu. Neohlížela jsem se věděla jsem že mě následuje. Společně jsme vyšli na chodby Bradavického hradu. Nebylo tam chladno ale i tak mi naběhla husí kůže. Společně jsme procházeli chodbami a ani jeden z nás nic neříkal. Došly jsme před dveře s klepadlem které vedly do Havraspárské společenky. Chvíli jsme tam jen stali dokud jsem se k němu netočila. "Děkuju že jsi mě doprovodil Reme dobrou noc,, usmála jsem se na něj a otočila jsem se že už půjdu když mě zastavila jeho ruka na mém zápěstí. Otočil mě k sobě a políbil sice jen na chvilku ale i tak mi to připadalo jako věčnost. "Dobrou Cassie,, zašeptal a pohladil mě po tváři. Já jako omámená uhádla hádanku.
Usmála jsem se na sebe do zrcadla a rozešla jsem se na oběd protože snídani jsem zaspala. Najednou mě někdo zatáhl do opuštěné učebny. Vím že to není Remus nebo Al protože nehty té osoby se mi zarývaly do ruky. A přesně v tuhle chvíli ze mě všechna radost vyprchala. Jak jsem mohla zapomenout na Belatrix já jsem tak blbá. "Co to bylo,, zasyčela mi do ucha jako zmije "Co bylo,, zeptala jsem se i když jsem si to domyslela ta pusa před vchodem pitomej nápad i když né můj. " Ty víš co CRUCIATUS,, Natáhla jsem před sebe ruce jako štít a ono to zafungovalo. Žádná bolest se neuskutečnila. Jen se na mě ušklíbla. "Spletla jsem se já jim neublížím to ty.,, Zmateně jsem se na ní koukla. "Imperio,, nemohla jsem nic dělat v tu chvíli kdy se mě kledba dotkla tak jsem uviděla tmu.Už jen pár kapitol a budeme končit budu lhát když napíšu že nejsem smutná
ČTEŠ
Kdo? Jeho sestra! [Dokončeno]
FanfictionDo I belong here? I don't know. Who I am? I don't know. But I know I'm different. Jmenuju se Katie Victorie Cassandra Potter a tohle je můj příběh. Všechna práva náleží J.K.Rowlingové krom mých vlastních Příběh čtěte na vlastní nebezpečí JE TO MOJE...