45

296 17 0
                                    

Společně s Al jsem se vydala do Nebelvírské společenské místnosti. Před obrazem buclaté dámy jsme vyslovili heslo a ta nás za neustálého brebentění pustila dovnitř kde už to žilo. Al mě hned odvedla na parket kde jsme tancovali na spoustu rychlých písniček. Po asi pěti 6 písničkách se mi ztratila a já tancovala sama v rohu místnosti jsem zahlédla Remuse. Zamířil jsem k němu protože jsem mu to přece jen slíbila. Byl ke mně otočený zády tak si mě nevšiml a já to využila na to abych ho překvapila. "Baf,, řekla jsem mu do ucha protože kdybych to vykřikla tak by se leklo víc lidí. Můj plán bohužel ne zafungoval a on se nelekl. " Byla jsi hrozně nenápadná,, Odvětil mi na to baf se značnou ironií v hlase. "Tak příště prostě přijdu a řeknu hele chtěla jsem tě vylekat ale ty o mě už stejně víš tak je to jedno,, taky jsem použila sarkasmus. "Jak to že netančíš,, "Nechce se mi,, "A proč,, Najednou se u mě objevila Al a zase mě táhla na parket. "Kde jsi byla nemohla jsem tě najít bála jsem se,, řekla mi když jsem zase byly na parketu a tancovali. "To ty seš Stratila mě,, zakřičela jsem na ní protože na parketu byla hudba nejhlasitější. Koukala se za mě a na tváři se jí objevil úsměv. "Buď milá,, zakřičela mi do ucha. Já se na ní zmateně koukla ale ona už tam nebyla. Najednou mi někdo zaklepal na rameno. "Můžu si s tebou zatančit,, zeptal se mě kluk kterýho jsem neznala. A co teď. "Víš támhle mám kluka tak jdu za ním,, když jsem říkala tamhle mám kluka tak jsem ukázala směrem kterým seděl Remus a hned na to jsem se tam vydala protože mi ten kluk nebyl příjemný. Rychle jsem k němu došla a ohlédla se za sebe jestli mě nesledoval. Naštěstí ne díky Merline. "Koho hledáš,, vylekal mě Remův hlas. "Ale jednoho kluka jsem si jistá že mě chtěl dostat do postele tak jsem řekla že jdu za svým klukem. Nevadí ti že jsem ukázala na tebe že ne,, "Takže se mám vydávat za tvého kluka,, "Přesně tak,, jen pokrčil rameny a začal si se mnou povídat. Najednou jsem za Remem spatřila toho kluka tak jsem ho rychle vzala za ruku a šla s ním na parket. On se na mě zmateně podíval a já ukázala hlavou k místu kde jsme před chvílí seděli protože tam stál ten kluk a zmateně se koukal kolem. Jen přikývl a začal tančit. Po pár písničkách jsme se přesunuli k baru kde jsme si objednali džuš. A nerušeně jsme si povídali, najednou jsem za Remusem uviděla toho kluka. Řřekla jsem si barmanovi o panáka vodky a on mi ho nalil hned jsem ho do sebe kopla. Remus se na mě sezvednutým obočím se na mě podíval. "Támhle je ten kluk.,, Odpověděla jsem mu na nevyřčenou otázku. On se na mě usmál, a objednal ještě dvě skleničky jednu jsem do sebe kopla. Vzala jsem ho za ruku a odvedla jsem ho ke k gauči. Asi minutu jsme si povídaly když se před nás postavil ten kluk. Potichu jsem zaupěla. "Pojď tancovat a už neutíkej,, zakřičel na mě aby přehlušil tu hudbu a v jeho hlasu šla slyšet výhružka. Když jsem mu chtěla odvětiti že nechci tak se do toho vložil Remus a hrál se mnou hru že je můj přítel. "Nech jí na pokoji pokud nechce tak nechce,, "A ty seš kdo a vůbec nikdo se tě neptal,, "Jsem její přítel,, odvětil pořád klidný. "Nevěřím a ty pojď,, zavrčel na mě "Chceš důkaz,, zeptala jsem se ho a on se na mě ušklíbl a já to vzala jako souhlas. Bez ostychů jsem si sedla Removi do klína a začala jsem ho líbat. V tu chvíli kdy jeho rty začali kopírovat pohyby těch mích tak my v břiše vybouchl ohňostroj motýlků. A v tu chvíli jsem si to uvědomila zamilovala jsem se do něho i když jsem se všemožně snažila tak jsem se do něho stejně zamilovala. Po chvíli mi začal docházet vzduch a Remus to asi poznal protože přesunul svoje polibky na můj krk a já si to náramně užívala s prsty zapletenými do jeho vlasů.

Tuhle kapitolu bych zase chtěla věnovat  

Kdo? Jeho sestra! [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat