Po pár hodinách jsem šla na večeři i když jsem neměla hlad. Byla jsem zmatená jak to že se mi vrátily vzpomínky které jsem určitě ani neměla ale byly moje. Na večeři jsem přišla ztracená ve svých myšlenkách že jsem si ani nevšimla že na mě James volá. Z tranzu jsem se probudila až když mi někdo poklepal na rameno. "No konečně kde si byla když ne v přítomnosti,, "V myšlenkách na NKU,, Nesnáším když mu musím lhát ale říct mu že pochybuju že jsem jeho sestra by bylo zlé. "Myslím jako celý den,, "V knihovně kde asi,, "Ale tam jsme byly a nenašli jsme tě tam,, "Byla jsem v oddělení v s omezeným přístupem,, jen si povzdechl "Dobře ale víš že když tě bude něco trápit tak mi to můžeš říct že jo,, "Samozřejmě že vím nemusíš si dělat starosti jsem v pohodě jen jsem trochu vystresovaná z těch zkoušek nic víc,, "Ok Lili tě chtěla vidět tak za ní běž,, "To ti řekla,, "Vlastně to řekla Remusovi ale ten to řekl mě protože jsi myslel že vím kde jsi,, jen jsem se na něj usmála a šla najít Lili, určitě šílí kde jsem. Přece nechci Jamesovi zabít dívku jeho srdce. "Ahoj Lili,, "Cass holko bláznivá kde si byla já se tě snažím celý den najít a ty si teď příjdeš a řekneš ahoj Lili to není možný,, "Lili promiň ale potřebovala jsem být sama se svými myšlenkami ale Jamesovi to neříkej ještě by se do toho začal míchat a já bych měla v hlavě větší bordel než mám teď,, "Dobře ale už to nedělej a aspoň to někomu řekni,, "Remus to věděl,, "Tak Remus jo?,, "Ježiši nezačínej jinak vytáhnu bratra,, po tom jsme se rozesmály že se po nás pár hlav otočilo.
Celý druhý den jsem strávila v knihovně čtením mudlovských knížkách a přemýšlela co se za tu dobu co jsem tady stalo jednou mě napadla Malfojova banda do toho jsem si vzpomněla na něco co mělo být zapomenuto, šla jsem do Prasinek s Lili a klukama pak jsem onemocněla co se ještě stane před Vánoci a co po nich nejspíš toho nebude málo to vím určitě. Někdy přemýšlím co tu vlastně dělám.
Po tom co jsem odešla z knihovny jsem si šla zaběhat ve své vlčí podobě do Temného lesa. Bylo to osvěžující, ten vítr, ten zvuk přírody. Potom co jsem se byla proběhnout jsem se vrátila do hradu. Večeři jsem prošvihla teď mám namířeno do věže. Ale cestou potkávám Remuse se Siriusem. "No konečně jsme tě našly James už šílí a Remus k tomu neměl daleko,, jen jsem se na ně nechápavě podívala jenže se mi zatočila hlava a já omdlela. Poslední co si pamatuju je že padám k zemi a někdo mě zachytil.
14.11.2020
ČTEŠ
Kdo? Jeho sestra! [Dokončeno]
FanfictionDo I belong here? I don't know. Who I am? I don't know. But I know I'm different. Jmenuju se Katie Victorie Cassandra Potter a tohle je můj příběh. Všechna práva náleží J.K.Rowlingové krom mých vlastních Příběh čtěte na vlastní nebezpečí JE TO MOJE...