Společně s Al jsme vyšly před náš vchod do společenky. Tam na nás čekal Remus. "Neříkal jsem že se uvidíme večer,, jen jsem si odfrkla. Ale udivovalo mě jak dobře Al vybírá oblečení.
"Sluší ti to,, "To dneska říkáš podruhý ale díky,, Společně jsme došli před obraz Buclaté dámy. "Chrabrost,, společně jsme prošli do už přeplněné společenské místnosti. "Tak čau hrdličky,, "Cože,, Otočila jsem se na Al ale ta už byla pryč. Takže ona mě sem dotáhné a pak mi zmizí zrádkyně. "To je taková vždycky nebo jenom dneska,, "Asi jenom dneska i když za tento týden je to podruhý,, řekla jsem a rozešla jsem se k baru. "Kam jdeš,, "tak když jste mě sem dotáhly tak chci aspoň trochu alkoholu,, "Jsim mladá je ti čtrnáct,, "James se opil ve dvanácti tak mi tu nevykládej o věku,, Po chvíli jsem se mu ztratila. Došla jsem k baru kde byl asi šesták. "Co to bude,, "Ohnivá wisky,, jen kývl a nalil mi jí. Na jeden lok jsem jí vypila a řekla jsem si o další. Potom jsem se rozešla na parket. Kde jsem začala tančit s ostatními. Remus měl pravdu potřebovala jsem se uvolnit. Po půl hodině tance jsem se rozešla zase k baru kde jsem si řekla o další skleničku. Když jsem jí chtěla vypít tak mi jí někdo sebral a vypil. Koukla jsem a zjistila jsem že jí vypil Remus. "Už jsi měla dost,, "Ty mě hlídáš,, "Jo někdo musí,, jen jsem si odfrkla a rozešla se pryč a on mě následoval. Opřela jsem se o zeď a sledovala jsem ostatní jestli mezi nimi nezahlédnu Al. Ale alkohol na mě začal účinkovat takže jsem viděla trochu rozostřeně. Remus ke mě došel a opřel se o zeď za mnou. Koukla jsme se mu do očí a měla jsem chuť ho políbit. Pořád jsem se mu koukala do očí a on mi pohled oplácel. Najednou se ke mě naklonil a políbil mě. Bylo to jako kdyby mi v břiše vypukl ohňostroj. Začal pohybovat rty a já mu polibek začala oplácet. Asi za to mohl alkohol ale to je mi v tuhle chvíli jedno. Obejmul mě v pase a přitáhl si mě blíž.Já jsem mu zapletla ruce do vlasů. Má je hrozně hebké. Kousnul mě do spodního rtu a já jsem zavzdychala. Začala jsem ho vášnivěji líbat. Jemně jsem ho zatahala za vlasy a on zavrčel. Odtrhly jsme se od sebe až když nám došel vzduch. Natáhla jsem se pro další polibek. A on se nebránil jen mě líbal dál.
Trochu blbý ale příští polibek bude lepší jinak kdyby jste chtěli nějaké informace tak se koukněte na můj instagram který je speciálně pro můj profil na Wattpadu #terkasmisek2222
ČTEŠ
Kdo? Jeho sestra! [Dokončeno]
FanfictionDo I belong here? I don't know. Who I am? I don't know. But I know I'm different. Jmenuju se Katie Victorie Cassandra Potter a tohle je můj příběh. Všechna práva náleží J.K.Rowlingové krom mých vlastních Příběh čtěte na vlastní nebezpečí JE TO MOJE...