Sedím s Camem v naší domácí knihovně směju se tomu co se stalo v jedné mudlovské knížce. "Čemu se směješ ,, "Je to vtipné opravdu ukaž,, tak jsem mu jí podala.
"Nechceš si jít zahrát na piano Cassi,, "JO a můžeme dokončit tu písničku plosím,, "Samozřejmně ale zkusíš si to sama ano,, jen jsem začala zběsile pokyvovat hlavičkou a rozutíkala jsem se do pokoje kde jsem měla všechny noty a texty.
"Jamie, Jamie co se ti stalo jseš v pořádku Jamie mluv se mnou,, začala jsem zběsile třást s jeho tělem. Nekontrolovatelně jsem začala brečet najednou se přiřítila mamka. S hrůzou v očích na něj pohlédla. "Katie zlatíčko běž do pokoje Jamesovi nic není ano,, jen jsem přikývla a rozutíkala se do pokoje.
"Came,, spadla jsem u jeho bezvládného těla na kolena a ignorovala smích smrtijedů. "Crucio,, najednou mě začalo celé tělo bolet začala jsem křičičet. Po chvíli ta bolest přestala. Přeměnila jsem se ve vlka a vystartovala jsem na jednoho z nich. Vůbec jsem nevnímala co dělám asi u mě zavládl vlčí instingt. Jednomu z nich jsem prokousla hrdlo ale oni po mě metaly kledby po chvíli mě jedna z nich zasáhla a já omdlela.
"Jamesi , Jamesi přišel ti dopis z bradavic,, začala jsem křičet na celý barák ani ne za vteřinu byl u mě James a vytrhnul mi z ruky obálku. "Jamesi ukaž prosím já to chci taky vidět,, " Teď ne teď se dívám já,, "Jamie prosím ukaž prosím,, "Vždyť ho dostaneš příští rok taky tak počkej,,
Útržky vzpomínek
"Crucio,, vyslal na mě kledbu smirtijed
"Came prosím nenechávej mě tu,,
"Moje knížka tak mi jí neber,, řekla jsem Camovi "Ale já jí našel,,
"Mamí kde jsi mamí,,
"Opravdu musíš,, "Musím ale o Vánocích se uvidíme neboj,, co nejpevněji jsem Jamese objala.
"Zahrajeme si,, "JO,,
"Katie máme pro tebe dárek,, rozvázali mi šátek, koukla jsem se přede mě a bylo tam piano
"Zahraješ mi sis,, jen jsem kývla a sedla jsem si k pianu a začala hrát moji nejoblíbenější písničku
"Zalétáš si se mnou na koštěti sis,, "Ne bojím se Jamesi,,
"Jamesi vrať mi to,, "Tak mě chyť,,
ČTEŠ
Kdo? Jeho sestra! [Dokončeno]
FanfictionDo I belong here? I don't know. Who I am? I don't know. But I know I'm different. Jmenuju se Katie Victorie Cassandra Potter a tohle je můj příběh. Všechna práva náleží J.K.Rowlingové krom mých vlastních Příběh čtěte na vlastní nebezpečí JE TO MOJE...