Глава тридесет и шеста

91 3 1
                                    

„ С всеки ден губя по частица от себе си, а лошото, е че вече не се чувствам цяла

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

„ С всеки ден губя по частица от себе си, а лошото, е че вече не се чувствам цяла. "

(Думи 5381)

Джъстин ме бе изхвърлил от живота си по същия начин по който ме беше вкарал в него – насилствено, неочаквано, сприхаво. Понякога неговата личност ми се струваше като от онези лунапаркове с влакчетата на ужасите от които косъмчетата по тялото ти настръхват и се изпъват като струна по кожата. Изгаряш от любопитство защо тълпата пищи така гръмогласно, така вълнуващо и плашещо в следващата секунда, адреналина се покачва в гърлото ти и като нова душа в тялото ти те контролира и избира да поеме риск. Хвърля се в недоумнение върху седалката на влакчето, скърца метала под кокълите ти и те ужасява мисълта дали няма да паднеш от вагона, заедно с релсите надолу.

В началото е спокойно, като в детските години когато изпробваш нещо ново, нещо различно което да задоволи интереса на малкият капацитет в главата ти, удоволствието те залива и се усмихваш широко до уши в наслада. Всяка изминала релса на влакчето обаче забързва колелата, забавя и след това отново се впуска в неотчитащи километри, а сърцето ти пламти и бунтува в гръдният кош от нетърпеливост и захлас. Покачваш се с бавна и мързелива скорост към върха на спираловидният мост, пирамида, а дъхът ти спира мигновенно и въздухът ти се струва недостатъчен, а тялото ти се разтиля върху седалката и мястото което си маркирала. Ужасът тепърва започва когато скоростта на вагона се покачва, а краката ти увисват във въздуха, а протегнеш ли ръка – можеш да докоснеш с показалец облаците. Мигваш, и в следващия момент политаш надолу като ято от птици, чиито песни се вихрят из въздуха под писъци и крясъци на хората които са поели риска досъщ като теб. Мислите в главата ти за един миг се изпаряват, а от зверската скорост и хищното ръмжене което се откъсва от устните ти, мозъкът ти започва да гори и огъня се разгаря при всяка секунда.

Tap out (BG Fanfiction)Where stories live. Discover now