Глава тридесет и седма

79 2 0
                                    

„ Тъжното при теб, дете, е че вяра в теб от дълги години не може да се намери

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

„ Тъжното при теб, дете, е че вяра в теб от дълги години не може да се намери. Пламъкът на надеждата в очите на хората угасна отдавна."

(Думи 4686)

Гледах я в продължение на няколко минути без да й давам точен отговор. Сърцето се раздираше в гърдите ми и притокът на въздух секваше и с усилия поехмах кислород от устните си. Взирайки се с нея с празен поглед и безизразно лице, осъзнавах колко наранена и осквернена беше личностга й, бях я съсипал до основи.

Боже, беше божествено красива и чертите на лицето й дори когато беше на ръба на силите си, и обляна в сълзи, бяха подчертани, красиви и нежни. По бузите на лицето й имаше останки от грим, от онзи грим от преди десетина минути който загрозяваше само естествената й красота. Тя беше вълшебна, в нея течеше една свърхестествена сила която съумяваше като магнит да привлече всичко наоколо към себе си и потуши с чара си всеки нейн мераклия. Бях виждал много красиви жени, всяка една със своя чар и своите характерни черти, но през моите очи Беатрис беше съвършенна и неповторима. Едно истинско олицетворение на Богиня, тя само можеше да ме извади извън кожата ми и да ме върне обратно само с един нейн поглед.

Съжалявах много повече, съжалявах за първи път през живота си толкова силно и дори самият аз не знаех какво бих могъл да направя. Бях безсилен, изтощен и поставен пред огромна дилема. Не бях на себе си през последните дни, обвинявах нея, ала всъщност тя беше тази която ме държеше изправен и чиито горд поглед зависеше от нея. Ужасявах се до костите си когато проумявах, че ако не я изоставя и не я пусна да продължи по пътя си, някой ще я отнеме от мен. Някой който го беше заявил право в лицето ми и ме беше заплаших чрез слабото ми място, с човека за когото всяка моя фибра и клетка горяха и се размножаваха.

Беатрис беше изключително умна и доста проницателна щом нещо отговаряше на интересите й, безпределното й любопитство понякога беше мъчително и дразнещо, но все така миловидно и като с шоколад обливаше сърцето ти – до толкова беше сладка, че просто не можеш без да отговориш поне на един от стотиците въпроси които ти е задала целенасочено. Бях и безкрайно благодарен заради факта, че успя да застане до мен след всичко което с течение на времето беше научила, след всичко с което й се наложи да се сблъска, след всеки удар чието нейно сърце пое. Никоя друга като нея нямаше да издържи пред целия този хаос, сред цялата тази главоблъсканица и дилема, а тя се справи. Бореше се със зъби и нокти за правото си, за достойнството и най-вече за любовта си.

Tap out (BG Fanfiction)Where stories live. Discover now