Глава шестнадесета

236 7 0
                                    

"А ти каква си, наивна или твърде глупава за да се заплетеш в мрежите му?"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"А ти каква си, наивна или твърде глупава за да се заплетеш в мрежите му?"

(2568 думи)

Бяха изминали няколко дни след затвърждаването на отношенията ни с Джъстин - мистерията беше разплетена, макар по нея да имаше все още бледи следи от тайни, оставих нещата така както бяха без да се връщам отново към тях. Мислите ми в ума ми бълбукаха една след друга, но умората затягаше мускулите ми и не ми прозволяваше да ровя по надълбоко, а може би това беше най-добрия вариант. Ако посегнех към потайния живот на Джъстин с цел да го променя, това би подложило връзката ни на риск който няма да поема.

Но в моя живот нещата потръгваха и в по-добри посоки. Например последната ми година в училище започваше от днес, а аз бях безкрайно щастлива от този факт и психически настроена. Това беше последната ми учебна година, противоположни чувства и смесеци от емоции се въртяха из съзнанието ми – бях щастлива поради факта, че след като завършех, щях да отида в колеж който щеше да проправи път към реализирането на мечтите ми, но бях и разстроена. Тази масивна сграда щеше да ми липсва, макар и семплите ми спомени в нея, те щяха завинаги да бъдат запечатани в ума ми.

Тази сутрин се събудих в шест и десет, започвайки продуктивно деня си с бърз и убодряващ душ. Вечерта преди вечеря бях подбрала дрехите си за предстоящия ден, затова имах поне десетина свободни минути, в които правех напразни опити да се свържа с Джъстин. Даваше свободно след всяко едно позвъняване от моя страна, но без човека на отсрещната линия да отвърне на обаждането. С разклатени из основа нерви, захвърлих телефона в предния джоб на чантата си, заемайки се с тоалета си.

Тоалета ми се състоеше от пола която свършваше малко над колената, с разноцветни, изрисувани цветя по нея, чифт жълт потник които беше в контраст с полата. Черно дълго спортно сако и същия цвят ботуши чизми с висок ток. За аксесоари избрах нежно колие което ми бе подарък от Адам за миналия ми рожден ден и часовник който носех през повечето време на китката си.

Tap out (BG Fanfiction)Where stories live. Discover now