Глава петнадесета

241 8 0
                                    

" Но, по дяволите, нека горя в Ада затова, че я обикнах

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Но, по дяволите, нека горя в Ада затова, че я обикнах. "
(Думи 2044)

През останалата част от деня, я прекарах заедно с Джъстин в задния двор на "ергенската им" къща, в обятията му докато телата ни спокойно си почиваха върху меката материя постлана върху голям жезлонг. Просто тиха следобед в прегръдките му, ми стигаше да забравя скорошните събития и честността която Джъстин прояви към мен по отношение на миналото му и бизнеса с които се занимаваше през повечето време. За миг просто всичко утихна, чувствах се по начин които не можех да опиша, но го свързвах със сън от който се бях събудила – единствената асоциация която съзнанието ми създаде бе това.

Но реалността си беше все още тук, непокътната и готова да ме преследва дори в кошмарите ми. Нямаше изход от нея, опцията с която разполагаше бе да я преглътна и да се съглася с нея, за да запазя спокойствието си максимално близо до себе си. И този факт никак не ми се струваше безобиден, но Джъстин правеше нещата да бъдат в тяхната пълна противоположност, с което си давах надеждата, че всичко щеше да е наред. Макар и с мрачното минало до себе си, а сегашното не далеч по тъмно и разтърсващо тялото ти от безкрупулен студ, заедно с него можех да премина през всичко невъзможно. Всичко с Него ми се струваше светло и приятно, като илюзия която замъгляваше погледа ми и ме препрещаше в различни светове всеки път.

Последите минути които прекарах с Джъстин бяха в луксозната му кола, която прилежно бе паркирана пред преградата, както обикновенно. Беше същата кола в която Джъстин ме бе оставил след онова така далечно парти на Джаксън. Спомените тук в този автомобил, принуждаваха бузите ми да почервенеят, а широката нелепа усмивка да заеме челна стойка на лицето ми. Дори не направих опит в който да я прикрия, а точно обратното – задълбочих я, което не остана скрито за мъжката фигура до мен.

Tap out (BG Fanfiction)Where stories live. Discover now