Глава тридесет и първа

158 7 3
                                    

"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"..този тип беше дявол, който всяка нощ се явяваше в сънищата ми."

(Думи 3768)

- Какво ти е в главата?

Джъстин проникна като стрела в очите ми, четеше ме като разтворена книга, всяка страница,  всеки лист, всяка изписана дума той я приемаше за даденост и извличаше полза от нея. Похотливо се усмихна насреща ми, отпивайки от ледения алкохол в стъклената чаша, чието количество бе снижено отново до минус. Глътките му бяха големи и тежки за преглъщане, но сякаш Джъстин беше ненаситно жаден, с всяка поета глътка в устата си, той ожадняваше все повече и повече. Погледът му ми говореше повече от думите излизащи право от устата му - вълкът беше гладен, а водата която му се предлагаше, само раздразваше стомахът и страхът. Единственото му нужни ресурси в този момент бях аз, неговият дълго жадуван кокал.

- А в твоята? - тактично зададох въпроса си, а задръжките между нас започваха като ненужна дреха да се хвърля върху пода.

- Какво конкретно искаш да разбереш, прекрасна? - дъхът му ухаеше на мента и марково уиски, чиито аромат се разнесе като свободна пеперуда из обонянието ми.

- От кое си най-впечатлен до момента? - отправих директно към него, отпивайки от своето питие, поемайки бавно с леки глътки от течността.

- От кое ще си най-заинтригувана?

- Стига с игричките, Бийбър. Какво се върти през последния час в умът ти, до толкова, че те прави толкова безпомощно изпаднал в нужда? - очите му обходиха всеки милиметър от лицето му, захапах долната си устна напълно неволно, когато попаднах на изписаните му като картина устни.

- Единствената помощ която може да ме доведе до желаното, съм самият аз. Не разчитам на никого да урежда моите сметки и да плаща моите данъци. Добър подход, но се постарай следващия път повече, Беатрис. - развеселено отговори, но през стисната челюст и изразени скули, напълно ясно като бял ден схванах скришния намек да възпра детската си игра на въпроси.

Tap out (BG Fanfiction)Where stories live. Discover now