Глава двадесет и седма

213 4 0
                                    

"Ако някой някога ме попита "какво си търсел цял живот", ще отговоря любовта й

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

"Ако някой някога ме попита "какво си търсел цял живот", ще отговоря любовта й."

(Думи 4432)

– Имам нужда от теб. - устните му се плъзнаха по бузата ми надолу към врата. - Трябва да съм вътре в теб.

– Не! Господи, не тук! Изабела може да дойде всеки момент.

Но протестът ми прозвуча неубедително дори в собствените ми уши. Желаех го навсякъде, по всяко време и по всякакъв начин.

– Трябва го направим тук. - прошепна той и се отпусна на колене. - Трябва да е сега.

Разкъса дантеленото ми бельо, като нарани кожата ми, след това изхлузи сивото долнище от крака и започна да лиже цепката ми, езикът му разтвори гънките и се спря върху пулсиращия ми клитор.

Изохках и опитах да се отдръпна, но нямаше накъде да бягам. Зад гърба ми беше вратата, а пред мен мрачния и решителен Джъстин. С едната ръка ме държеше и не ми позволяваше да мръдна, а с другата вдигна крака ми, прехвърли го през рамо и аз останах широко отворена пред страстните му устни.

Главата ми се блъскаше във вратата, а от точката, в която той бе поставил езика си и ме подлудаваше, по цялото ми тяло се разливаха топли вълни. Притиснах с крак гърба му и така го приближих до себе си, обхванах главата му с ръце и я задържах неподвижна, докато се търках в него. Усещах копринените кичури на косата му, която докосваше чувствителната вътрешна страна на бедрата ми, това още по-силно ме възбуждаше и изостряше сетивата ми за всичко около мен.

Той бе застанал на колене и издаваше звуци на задоволство, докато лижеше и смучеше влажната ми, изгаряща от желание вулва. Знаеше точно какво да направи с мен, знаеше какво обичам и от какво се нуждая. Беше разбрал същността ми, а това бе много по-важно от умението му да си служи с езика. Комбинацията беше опустошителна и водеше до пристрастряване, а бе едва вторият ми сексуален контакт с него.

Tap out (BG Fanfiction)Место, где живут истории. Откройте их для себя