Глава тридесет и втора

151 5 3
                                    

„ Не може вечно да вали

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

„ Не може вечно да вали. "

(Думи 6581)

Съвкупно от всичко преживяно, от всяка болка през която преминах, с всяко подритване на сърцето ми от страна на Джъстин, енигматичния ми баща, всеки безпорядък който се изтърсваше като неочаквана буря над главата ми, успях да запазя себе си цяла. А какво по-хубаво от разбито сърце и смазано достойнство, или безгрижие и самоувереност? Точно това, над този въпрос размишлявах докато се отправях към The Skylark, бар за който бях слушала удивителните отзиви от Бруклин, която беше редовният им клиент, щом ставаше на дума за един ободряващ и избистряш съзнанието ти, коктейл.

Брат ми, Адам, ми звънна днес по-рано, ден след падането на задръжките ми в кухнята, върху бар плота, с Джъстин, чиято тръпка продължава да втриса мускулите около слабините ми. Съобщи ми, че се е добрал до важна информация спрямо баща ни, но за да разнищим напълно случая, сме имали нужда от подкрепление. Затова и Бруклин ме очакваше също там, навярно с второ уиски обхванато между пръстите, заради закъснението ми което се проточи около час.

Интересното беше как не изпитвах потребната нужда да откажа плановете им и да измачкам чаршафите на леглото си в излежаване цял ден, в компания на някоя еротична книга? Чувствах се напълно нов човек, пречистила всяка негативна мисъл, с напълно променен характер и визия, готова да докажа на себе си истинската Беатрис, чиято кайшка едва сега пуснах.

Но смятам, че по-интересното всъщност беше появата ми в The Skylark, която предизвика възхищение и агония, по едно и също време, като по часовник. Тялото ми бе облечена в екстравагантна къса рокля с дълги ръкави, златиста на цвят с боркатени частици по нея, дълбоко деколте и връзки по дължината на гърдите ми. А докато тънкия ми ток отекваше в стените на бара, се възхищавах на красотата им - черни сатенени токчета с блестящи кристали, които довършваха сияйната визия.

Tap out (BG Fanfiction)Where stories live. Discover now