" Сякаш бях в нетрезвено състояние, пияна от любов по него.., той беше моя алкохол."
(3385 думи)
Bea's Prov
Слънчевите лъчи си проправяха път през тъмните копринени завеси, нежно подразняйки лицето ми. Леко притворих клепачите си и с деликатно движение ги разтрих, прилагайки усилие да се разсъня. Не знаех колко бе часът, но не исках да прахосвам повече време в проспиване, исках да разбудя възможно най-бързо и да се оттдам на предстоящия ми ден с Джъстин. С усилия се изправих от леглото, присядайки на удобния матрак, а една дълго проточила се въздишка, се откъсна от устните ми. Премижих поглед, протягайки ръка напред към нощното шкафче, оплитайки пръсти върху телефона. Погледнах часа, големите бели цифри върху екрана, изписваха точно десет часа.
Провеждайки ежедневната си сутришна рутина, преминах през банята, отделяйки около петнайсетина минути в нея. Измимих прецизно зъбите и лицето си, а след това хидратирах кожата си с дебел слой от дневния крем. Запътих се към кухнята, приготвяйки си двойно експресо, което щеше да ме пробуди несъмнено бързо. Наслаждавах се на аромата му, вкуса никога не е хубав след ментовата паста за зъби, затова засега се зарадвах само на уханието, докато седях върху бар плота и разглеждах социалните мрежи. Попаднах върху новокачена снимка на Бруклин от едва преди час, а в изображението на публикацията беше тя - прекрасното й тренирано тяло беше оголено, само един чифт бански прикриваше останалата й голота. От малка тя винаги харесваше провокацията, затова й пораждаше такава у хората. Засмях се при един внезапен спомен, които върхлетя в съзнанието ми, а след й написах коментар под публикацията, слагайки няколко емотиконки след думите.
Отпивах от огромната чаша с кафе, все още лежерно седалка върху плота, без да се притеснявам, че майка ми можеше да ме завари и да ми се скара за лекомисленото ми поведение. Кълна се, ако ме видеше така, щях да си спечеля поне една седмица наказание, но слава Богу тя не беше вкъщи.
Реших най-после да уведомя Джъстин за събуждането си, понеже вече търпението ми достигаше до особени граници, на които вече не издържах. Изпращайки уведомлението, се замислих. Това беше първи ден от нашата прясно стартирала се връзка, чувствах неописуем екзтаз от тази мисъл. Бях щастлива, желана и искана, нещо което ми бе обягвало с годините. Дори през първата ми връзка не изпитвах тези емоции, които имам към Него. Нито едно момче не можеше да се сравни с Джъстин, нито едно чувство, той беше новото и различното, необикновенното и чудатото, което ме подлудаваше и ме привличаше към себе си.
YOU ARE READING
Tap out (BG Fanfiction)
FanfictionЖивотът на Беатрис придобива смисъл в една обикновена нощ, прекрачвайки собствените си граници. Устремена да предотврати ежедневието си, се съгласява да бъде част от парти на свой съученик, за първи път. Щурият живот, който водеха връстниците й, не...