Глава тридесет и девета

86 1 0
                                    

Тази глава, както и всички останали – НЕ СА ПРОВЕРЕНИ ЗА ГРЕШКИ! Съвсем скоро предстои редакция!

„ Най-големият ми грях и най-жестокото убийство, което съм правил някога към себе си, е да се влюбя в теб

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

„ Най-големият ми грях и най-жестокото убийство, което съм правил някога към себе си, е да се влюбя в теб. "

(Думи 7793)

Трудно е да влезеш в съзнанието на някого и да прочетеш мислите му, да погледнаш през неговият поглед и да видиш красотата през неговата призма, да видиш през неговите ириси, през неговата душа, през неговото сърце.

Трудно е да определиш състоянието на един човек, душевно и психическо, не всеки има дарбата без специална професионална техника – да надзърне в човешкото тяло и да открие черната точка, или по-просто казано проблемът. Но, какво би било ако можехме по всяко едно време в годината, когато любопитството ни заглождае с вилица по кокъла, да отворим портите на съзнанието на човека срещу нас и да прочетем мислите, идеите, целите и мечтите му?

Дали ако имахме тази дарба щяхме да помогнем на милиони души, прочитайки и изживявайки това, което таят и крият дори от себе си?

Щяхме ли да бъдем по-добри, ако всички можехме да различаваме емоциите и чувствата ни, само от едно проникване в мозъците ни?

Какво би могло да е?

Един истински сървайвър, една болежка в плюс, един стрес в повече и едно неспокойство преди сън? Какъв щеше да е резултатът, отговорът ако можехме да четем мислите си, като корица на някоя книга? Като енциклопедия, която да обогатява знанието ни, да разширява мозъците ни и да храни съзнанията ни. Какъв ли хаус щеше да бъде, ако никой от нас нямаше правото да избяга от този зъл и сив на цвят свят? Каква ли трагедия по-голяма от сегашната щеше да съществува, ако никого от населението на Земята нямаше правото да се затваря в собствената си черупка и да се скрие за малко от лошият и опасен свят?

Tap out (BG Fanfiction)Where stories live. Discover now