Глава двадесет и втора

201 7 0
                                    

"Губех не само нея, а и животът който буйно гореше за восъка и възхитените околни които му се наслаждаваха

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Губех не само нея, а и животът който буйно гореше за восъка и възхитените околни които му се наслаждаваха."

(Думи 3299)

Justin's PROV

Да я държа отново в обятията си, бе като току що реализирана мечта, сбъднат сън и една поредна жестокост на съдбата. Тя бе моят грях, защото всеки път щом имах удовлетворяващия шанс да усетя аромата й в близост до мен, скъсявах разстоянието между опасността и спокойствието в пълноцения й живот. Убивах я, бавно и мъчително, изтезавах невинността й до последната капка жизненост и надежда, която крепеше душата й. Сривах земята под краката й, повличах я в своя Ад, без да премислям за последствията и отблъсквайки истината в най-тъмния ъгъл на съзнанието си, без достатъчна смелост за да я изправя на показ.

Беатрис беше едно ново попълнение в моя свят, едно чудо което можеш да срещеш само в историите и да бъдеш удивлен от непокорността й, от буйния й нрав и крехкото тяло, за което можеш само да мечтаеш да докоснеш от близо с грубите си пръсти. С нея успявах да поема глътка въздух, защото по този начин само можех да дишам спокойно. Тя бе причината да разбуля мракът които ме обграждаше, макар и в невидение за всяка моя следваща крачка, пътят до отърването от тъмнината, си струваше всеки шибан риск който бях поел.

Може би съм вървял с години наред към търсенето на моята малка надежда, която да ми допринесе нова причина, страх и ключ към сърцето ми, за да успея да превържа многократно, нанесените дълбоки рани, да притъпя болката им и да намеря най-сетне лек за скръбта си. И вярвам, че в същия период от време, пазех в шепите си онази свещ от всяко злочестие, от всяка капка дъжд на мъката си, наречена надежда, защото тайно в дълбините си знаех колко поддържах огънчето което ще ми проправи път през мрачния тунел на гибелта.

Tap out (BG Fanfiction)Where stories live. Discover now