Глава двадесет и пета

207 5 0
                                    

„ Да я сломи за кратък момент в който да почувствам тялото си отново живо и кръвта по вените си кипяща, а сърцето биещо в буен завладяващ ритъм

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

„ Да я сломи за кратък момент в който да почувствам тялото си отново живо и кръвта по вените си кипяща, а сърцето биещо в буен завладяващ ритъм. "

(Думи 2789)

- Добре дошли, господин Мариано! - подадох треперещата си ръка към мъжката фигура пред себе си, неохотно и притеснено.

- Благодаря, Беатрис. За мен е удоволствие да се запознаем. - обхвана ръката ми, здрависвайки се, докато сърцето ми се покачваше в гърлото и възможността да дишам и преглъщам – се понижаваше до минимума.

- Удоволствието е изцяло мое. Чакам този момент от дълго време насам, това е сбъдната мечта. Благодаря Ви за добрите чувства с които ме посрещнахте. - усмихнах се широко и погледа ми непрестанно пълзеше към различни посоки, в стремеж да запечатам този миг с най-дребния му детайл.

- Ние ви благодарим за удовлетворяващото посрещане, предразположихте ни да се чувстваме като в своя собствен дом. - Скайлър мигновенно сподели мнението си и кръстоса краката си докато се настаняваше удобно на матирания диван, до майка ми която гордо ме съзерцаваше отстрани.

- Знаеш, че тук е като твой дом, Скай. Винаги си добре дошла. - майка ми отговори през топла усмивка, разтривайки нежно кокълчетата на приятелката до себе си.

- Знам го, благодаря ти, Елизабет. - през усмивката й, можех да усетя топлината която чувстваше вътре в тялото си. Щастието, което едно тихо гласче в умът ми, ми подсказваше, че през последните дни и е убягвало.

- Тя е прекрасна, Елиза. Почти всяка черта на лицето й е изписана досъщ като твоите. Красотата в семейството ви е наследствена. - Антъни, господин Мариано, се включи в разговора, отправяйки поредния комплимент който караше бузите на майка ми на почервенеят от смут и срамежливост.

Tap out (BG Fanfiction)Where stories live. Discover now