Глава четиридесет

71 0 0
                                    

    Тази глава, както и всички останали – НЕ СА ПРОВЕРЕНИ ЗА ГРЕШКИ! Съвсем скоро предстои редакция!

„ Барута е заседнал между раните ми и е полепнал по непцето, с всяка глътка за свеж въздух усещах аромата му

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

„ Барута е заседнал между раните ми и е полепнал по непцето, с всяка глътка за свеж въздух усещах аромата му. Ухание на смърт, пепел, безсилие и надежда за нещо по-добро. "

(Думи 9794)

     Вятърът се блъсна в лицето ми в момента щом натиснах копчето надолу, а стъклото до лявото ми рамо не се снижи докато не се изгуби в процепа. За момент притиснах тялото си към вратата и хладният полах се разнесе из колата, но това усещане имаше вкус на свобода. Чувствах се освободена от клетката, в която бях държана така дълго време, че ми отне няколкo размисъла докато опозная чувството на независимост. Отдавна не го усещала, като криле върху гърба си и като лидер на някоя група, може би и като птица сред ято. Не се чувствах повече задушена и зависима от обстоятелствата, в които насила ме бяха натикали все едно зад решетките в някой строг женски затвор. Нито пък чувствах онази Богиня в тялото си съкрушена и разбита от самотата и тъмнината, която я обграждаше. Дори и тя сега летеше, точно зад гърба ми, отново като ангел пазител.

     После го погледнах, моят закрилник и моето най-голямо престъпление, което бях извършвала някога. Стоеше съвсем небрежно с лява ръка върху волана, а другата спокойно и лежерно се беше наместила върху лакътника на седалката, очите му блуждаеха отвън на пътя, сред десетките коли, които умело заобикаляше. Устните му бяха свити в права линия и можех да се закълна, че в този момент не беше толкова съсредоточен върху пътя, колкото върху поглъщатите мисли, които го превземаха. Страхувах се да не би да размисли и да обърне колата и да ме върне обратно при Бруклин, да се отметне от думите си и да ме изостави да се оправям сама със семейните си проблеми. Но, той не го направи, бях сигурна, че мислово се бореше с това чувство и любовта му към мен надделяваше над противоположното.

Tap out (BG Fanfiction)Where stories live. Discover now