Глава двадесет

173 5 0
                                    

"Светкавици проблясват в погледа ти, а ти се въодушевяваш от прецизността с които изписват небосвода, но и строгия им вой който те плаши до смърт

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Светкавици проблясват в погледа ти, а ти се въодушевяваш от прецизността с които изписват небосвода, но и строгия им вой който те плаши до смърт."

(Думи 3319)

Изминаха две, бавно влачещи се седмици откакто оставих Джъстин в онова кафене - разбит, объркан и с поглъщата го арогантност и самоувереност. Две седмици в които животът ми за пръв път от дълго време насам протичаше нормално, такъв какъвто беше преди да го срещна. Но и две ужасно тежки седмици, в които не бях докосвала меката му като кадифе кожа, месестите му топло устни, не бях усещала ефекът от допира му или от начина по който дрезгавината в гласът му ми разпраща хиляди иглички към гръбнака, карайки тялото ми да трепери от близостта му.

Плачех безкрупулно всеки ден, раздирах душата и сърцето си за него, за онова мистериозно момче което се беше внедрило в животът ми от изведнъж, беше грабнало всяка моя фибра, клетка, чувство за себе си. Толкова нагъл във всяко свое действие, но и толкова скромен, че да не навлезе отново в моя свят, от който го бях изритала като мръсно коте. Болеше ме по всички безбройни начини, но това не стигаше за да се пречупя и хвърля отново на вратът му, да поема мъжественият му аромат и да се почувствам като у дома си. Не можех, не трябваше.

Ежедневието ми беше придобило сиво еднообразие, скучно, което преди него, ми се струваше толкова оползотворен и удоволетворен. Всяка сутрин насилвах слабите и отпуснати мускули да се измъкна от леглото и да започна с неприязъм новия ден. Посещавах училище, глождейки ме вината, че бях пропуснала цял един ден, се захванах в ръце и осърдно обръщах внимание на всеки материал и давах всичко от себе си за да издигна успеха си на висоти на които винаги съм била. Умората обличаше кожата ми в дебелия си кожух, принуждавайки тялото ми да тежи повече отколкото беше, а да извършвам каквото и да е било действие с огромни мъки и пот на челото.

Tap out (BG Fanfiction)Where stories live. Discover now