Глава тридесет и четвърта

105 6 2
                                    

„ От очите му се разкри изгаряща, унищожителна воля, която изсмука дъхът ми

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

„ От очите му се разкри изгаряща, унищожителна воля, която изсмука дъхът ми. "
(Думи 8315)

Най-дългата глава която съм писала до сега!

Събудих се със смътно усещане за нещо топло и меко. Обгърна ме чувството на сигурност и блаженство. Без да отварям очи, се усмихнах, размърдах се и се отдадох с наслада на приятното усещане, ала внезапно изпитах остра, пронизваща болка.

Застих, намръщих се, стиснах очи и се помъчих да разбера къде е източника на болката. Бавно проумнях, че болката е вътре в мен и е свързана по някакъв необясним начин със същността ми, а чувството за мекота и топлина идваха някъде отвън. Обвзе ме безпокойство, объркване и неясен страх. Горещината сякаш се плъзна по тялото ми и ме притисна. Клепачите ми неволно се вдигнаха. Обхващаше ме ужас при мисълта да отворя очи, ала накрая се престраших, защото нямах друг избор.

Премигнах няколко пъти и се втренчих с безизразен поглед в пространството, докато се опитвах да осъзная факта, че топлината идваше от снопа слънчева светлина, който обливаше лицето ми и мъчително ме заслепяваше. Силната пулсираща болка отслабваше и изпълваше цялото ми същество. Мекотата бе нещо съвсем различно – нещо, което обгръщаше тялото ми, нещо гъвкаво, бяло и топло.

Очите ми бавно привикнаха към светлината. Постепенно различих неясните очертания и форми, потънали в оттенъците на сиво и бледосиньо. До мен лежеше някакъв неподвижен предмет – система за вливане, окачена върху матална повдижна закачалка, която беше висока колкото ръста ми.

Мъчех се да си спомня, като смътно осъзнавах, че тялото ми не биваше да принадлежи тук, и се досещах, че тайната представляваше ключът към загадечен свят, в който бях попаднала. Умората ми надделя, а болката се засили. Отпуснах клепачи и се оставих на мракът да завладее и отнесе обратно в тихите дебри на съня.

Tap out (BG Fanfiction)Where stories live. Discover now