Oldukça uzun bir konuşma var. Uyarayım dedim. Ah, gözlerim doldu T-T Ayrıca çok fazla romantizm ve SasuMisa içerir :'D Nadir bölümlerden biridir kısaca :D İyi okumalar!
***
Sasuke yaptığı şeyle oldukça gurur duyuyordu. Bu kesindi.
Kakashi-sensei'yi nasıl ikna etmişti? Otellerin bulunduğu alandan çıkış yaparken sordum. "Kakashi-sensei arabasını vermek zorunda kalacak kadar kötü ne yapmış olabilir?"
Sasuke neredeyse kahkaha atacaktı. Bununla eğlendiği belliydi. ''Bu bir sır,'' dedi.
İnanın bunu öğrenmek için can atmıyordum. Sessizce kabullendim. Kayak merkezinden biraz uzaklaştığımızda arabayı incelemeye başladım. Tamam, bu biraz kabacaydı ama o Kakashi-sensei'ydi! Gizemli bir adamdı bu yüzden belki bir kaç ilginç şey bulurum umuduyla göz atmaya başladım. Ama herhangi ilgi çekici bir şey bulamadım. Gizemli ve sıkıcı bir adamdı...
"Gideceğimiz yer ne kadar uzakta."
Bir müddet düşündü. "Bir saat ama kar yağdığı için uzun sürebilir."
Neden bu kadar uzun sürüyordu? Yapacak bir şey olmadığını anladığımda arkama yaslandım ve karlı yolu izlemeye başladım. Aklım hala Temari'deydi.
"Shikamaru bir şey söyledi mi?" diye sordum. Gözlerini bir kaç saniye yoldan ayırdı ve bana baktı. Sonra başını iki yana salladı.
"Onlara karışma. İkisi bir yolunu bulacaklardır."
Kafa sallamakla yetindim. Araba yolculukları her zaman uykumu getirirdi. Esnedim.
"Dün de uyuyamadık," dedi. Konuşmaya üşendiğim için onaylayan bir mırıltı çıktı dudaklarımdan.
Sasuke gözlerini yoldan ayırmadan elini uzattı. Havada kalan elini tuttum. Parmaklarını parmaklarıma geçirdi. Böylece vitesi rahat hareket ettirebiliyordu.
Kalbimin atışları hızlandı, umursamamaya çalıştım. Sasuke'nin soğuk eli benim elimde ısınıyordu.
Vitesi bıraktığında elini kucağıma aldım ve iki elimle tuttum. Açıkçası onu ısıtmaya mı yoksa kendi sıcaklığımı soğutmaya mı çalışıyordum bilmiyorum. Ama bedenimdeki sıcaklığın normal olmadığı kesindi. Sanırım ateşim vardı çünkü başımda ağrıyordu. Hasta mı olacaktım? Sasuke'nin soğuk elini yanağıma götürdüm. Bu his güzeldi.
"Neden bu kadar sıcaksın?" Dedi garip bir tonda. Endişesi belli oluyordu. Eli ellerimden kurtulup alnıma giti. Gözlerini yoldan ayırdı.
"Ateşin var," dedi. "Otelden çıktığımız iyi oldu."
"İyi mi oldu?" Diye sordum. Boğazım kurumuştu. Bir anda nasıl böyle kötüleşmiştim?
Sasuke endişeli bir şekilde bir yola bir bana bakmaya son verip yanıtladı. "Gideceğimiz yerde daha iyi olacağın kesin."
"Gerçekten merak ediyorum."
Gülümsedi. Ama hala huzursuz olduğu belliydi. Daha demin çektiği eli yine parmaklarımla buluştu. Çoktan benimkiler gibi sıcacık olmuştu.
"Bir şey istersen haber ver, tamam mı?"
Kafamı salladım ve gülümsedim. Gözlerime ağırlık çökmüştü. Sonunda dayanamadım ve kapattım. Biraz uyursam daha iyi olacaktı.
Sarsıntıyla gözlerimi açtım. Uyuduğumda olduğumuzun aksine şehrin merkezindeydik. Hatta lüks bir sitenin içindeydik. Ben tam anlamıyla uyanana kadar otoparkın içine girmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farklı Hisler
FanfictionGaara, ayrılmak istediğini ve başka birini sevdiğini söylediğinde her şeyin hikayelerdeki gibi olacağını düşünmüştüm. Kalbim parçalara ayrılacaktı ilk başta. Sonra üzüntüm öfkeye dönüşecekti ve intikam planları yapacaktım. Belki de yeni sevgilisiyle...