13. Bölüm

822 70 23
                                    

''Herkes beni dinlesin!'' İno masanın baş köşesine oturmuş patron edasıyla bize emirler yağdırıyordu. Ya da yağdırmaya çalışıyordu. Yemek yerken umursamaz bir tavırla sandalyesini ittim. Düşecek gibi olup toparlandı.

''Ya Misaki!'' 

''Ne var be?'' 

''Birde ne var diye soruyor!''

''O zaman ortalıkta patron gibi dolaşma sende!''

''Tüm bunları ayarlayan benim!''

''En başından bu düşünceyi Temari ortaya atmasaydı sen hala ortalıkta boş boş dedikodu yapıyor olurdun!''

''Ha!? Ne de-''

''SUSAR MISINIZ ARTIK!'' Herkesin bağırmasıyla susmak zorunda kaldık. Ama birbirimize sen görürsün bakışlarını atmayı unutmuyorduk tabii.

Evet! Gelelim asıl konuya. Şimdi hepimiz buradaydık. Aslında basit bir konu için hepimizin böyle bir araya gelmesi çok garipti ama işte biz normal kişiler değiliz. Ortamdan oldukça rahatsız olan Shikamaru, Sasuke ve Sai maç izliyorlardı. Lee, Sakura'yla uğraşıyordu, Temari organizasyonu yapıyordu ve İno ve ben duruma hiç faydamız dokunmadan kavga ediyorduk. TenTen ailesiyle görüşmeye gittiği için bize sadece evi bırakmıştı. Üstelik geri döndüğünde tek bir dağınıklık bulursa canımızdan vazgeçmemizi de söylemişti.

''Sonunda bitti!'' Hepimiz Temari'ye döndük. Bu sırada İno ve benim yüzümde kremalar vardı ve saçlarımız dağılmıştı.

''Çocuk musunuz siz?'' diye söylendi Bayan Ben Olgunum. Açıkçası eskiden İno ile en çok kavga edenin o olduğunu düşündükçe buna inanması güçtü. 

''Öyleysek ne olmuş?'' İno hemen Sakura'ya karşı korunmaya geçti. ''Bizim anlaşma şeklimiz bu. Değil mi Misaki?''

Başımı iki kere salladım. Hemen de birlik oluruz işte böyle. Sakura sizinle uğraşamayacağım bakışlarını gönderirken bizde vazgeçip Temari'ye odaklandık. Erkeklerde aramıza katılmıştı.

''Saat zaten geç olduğu için hızlı olmalıyız. Naruto ve Hinata bugün bize bir sorun çıkarmazlar. Şimdi ne yapacağımızı anlatıyorum. Öncellikle birileri süslemeler almak zorunda. Ortamı hazırlayacağız yani-''

''Her ne olursa olsun,'' diye söze girdim. ''Onları evde ve böyle bir ortamda bir araya getirmek...'' Herkes ne diyeceğimi merakla bekliyordu. ''Tehlikeli değil mi?''

''Herkes senin gibi sapık mı düşünüyor sanki!?'' 

Aldığım tepkilerden sonra yanlış mı düşünüyorum diye kendimi bir sorguladım.

''Misaki-san bir erkek gibi düşünüyorsun,'' dedi Sai. Öyle mi yapıyordum? Şaşkaloz gibi etrafa bakarken tepemde bir gölge belirdi. Sasuke hafifçe kulağıma yaklaştı. Ne diyeceğini merak ediyordum.

''Söz konusu Naruto ve Hinata'ysa dediklerin mümkün değil.''

Ah, doğru olabilir. Sonuçta Hinata sadece Naruto'nun yanındayken bile kıpkırmızı...

''Ama,'' diye sözüne devam etti Sasuke. ''Düşünce tarzını beğendim.''

''DAYAK MI İSTİYORSUN BE!?''

''Size ne oluyor!? Bir susunda anlatayım.'' 

Sasuke gülerek yerine giderken yumruğumu sıkmış öldürücü bakışlarla ona bakıyordum.

''Devam ediyorum. Birde yemek işlerini halledecek takım var. Naruto'yu ve Hinata'yı da getireceğiz üstelik. Naruto'dan emin değilim ama Hinata açılmayı tercih edecektir. Sonuçta Naruto onun gibi sabır küpünü bile çatlatabilecek kişi. Yani planımızın başarı oranı çok yüksek.''

Farklı HislerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin