21. Bölüm

893 61 52
                                    

Öncelikle buradan karakteri olan Mira'yı kullanmama izin verdiği için @mira_1960'a çok çok teşekkür ediyorum. Mira karakteri hikayede kısa bir süreliğine geçecektir ^.^ İyi okumalar.

Yaklaşık iki dakikadır Sasuke'yi izliyordum. Sinirleri bozulmuş gibi görünüyordu. Ellerini saçlarının arasına daldırmış bir şekilde yere bakıyordu. Bir şeyler demeye karar verdim.

''Biraz ani oldu sanırım.''

Sonunda başını kaldırdı ve gözlerimin içine baktı. ''Biraz mı?''

''Tamam, çok,'' dedim yayarak ve ellerimi havaya kaldırarak. 

Bir süre daha sessizlik devam etti. Sasuke harekete geçmeye karar verip biraz daha yakınıma geldi. ''Eğer bunu yaparsak ve beni sevmediğini fark edersen,'' dedi daha önce onda hiç görmediğim bir çaresizlikle. Elini ellerimin arasına aldığımda ilk önce onlara sonra bana baktı. ''Bunu denemek gerçekten büyük bir kumar.'' 

''Biliyorum ama şu anki halimizdense denemek daha iyi olacaktır.''

Biraz düşündü. Rahatlamış görünüyordu. ''Öyleyse,'' dedi ve alnını alnıma dayadı. ''Seni kendime iyice aşık edersem bir sorunumuz olmaz değil mi?''

Yavaşça ittim. ''Bay Kendini Beğenmiş! Et de görelim!'' Gülmemek için kendimi zor tutarken boynuma bıraktığı öpücükle ürperdim. Yüzümden gülümseme silindi ve donup kaldım sadece.

Yataktan kalktığını sonradan fark edebildim. Ellerini cebine sokarken, ''Anlaşılan işim kolay olacak,'' dedi. Ve kapıyı kapatıp çıktı.

Çıktığında rahatlayarak tuttuğumu yeni fark ettiğim nefesimi verdim. Oldukça büyük bir işe kalkışmıştım. Nasıl davranacağıma dair en ufak fikrim bile yoktu ve ben ona sevgili olmayı -denemeyi- teklif etmiştim. Yüzümün alev almasıyla yerimden kalktım ve pencereleri açtım. Kızlar kendi yataklarını toplamıştı. Bende benimkisini topladım ve içeriden, '''Hadi Misaki kahvaltı zamanı!'' diyen Kushina-san'a geliyorum diye cevap verdim. 

Elimi yüzümü yıkayıp, pijamalarımı değiştirip dün getirdiğim kıyafetleri giydim. Kahvaltıdan sonra muhtemelen hemen İtachi ile buluşmaya gidecektik. Siyah dar pantolonumu geçirdim ve gömleğimin üstüne bol bir kazak giyip odadan çıktım. 

Herkes geniş masada oturmuştu. Kushina-san son meyvesuyu da masaya koyduktan sonra oturdu. Bende tek boş yer olan Naruto ve Sasuke'nin arasına oturdum. Naruto'nun tam karşısında Hinata vardı. Gülmemek için kendimi zor tuttum ve tabağıma kahvaltılıklardan doldurmaya başladım. 

''Dün iyi vakit geçirdin mi Naruto?'' dedim sesime öldürücü bir ton eklerken. Bana yavaşça döndü ve güldü. 'Lütfen beni affet' sırıtışıydı bu. Sakura ona bulaştığında genelde bu yüz ifadesini takınırdı. 

 ''Her yeri temiz bıraktığımıza emin olabilirsin Misaki-chan!'' dedi eliyle OK işareti yaparaken.

''Tabi tabi,'' dedim. Sonra Minato-san'a döndüm. ''Teşekkür ederim Naruto'nun dağınıklıklarını topladığın için Minato-san.''

Güldü. ve göz kırptı. ''Merak etme her şeyi Naruto'ya yaptırdık,'' dedi. 

Şaşkınlıkla Sasuke'ye döndüm. O da sırıtıyordu. ''Senin isminle tehdit ettik. Bozuk pencereyi bile tamir etti.''

Masadaki herkes gülmeye başladığında elimi Naruto'nun saçlarının arasına atıp karıştırdım. ''O kadar da yapmana gerek yoktu! Yerleri silsen yeterdi.''

''Çok kötüsün Misaki,'' derken yemeğini yemeye döndü.

Sırttım ve bende yemeğe döndüm. Sasuke ve bana bakan Temari'ye önüne dön bakışı fırlattım. 

Farklı HislerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin